Beantwoord

Inloggen KPN webmail lukt niet meer

  • 22 December 2021
  • 21 reacties
  • 1143 keer bekeken

Goedemiddag,

 

ik kan sinds gisteren niet meer inloggen via webmail met mijn mailadres en wachtwoord. Is hier iets aan gewijzigd?? 

 

gr. Maarten 

icon

Beste antwoord door Jose_ 27 December 2021, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Maarten Leerkotte 

Lukt het wel om email te lezen/op te halen met een emailprogramma ? Zo ja, dan zijn het wachtwoord + gebruikersnaam goed.

Goedemiddag,

 

ik kan sinds gisteren niet meer inloggen via webmail met mijn mailadres en wachtwoord. Is hier iets aan gewijzigd?? 

 

gr. Maarten 

Hallo @Maarten Leerkotte , wat voor (fout)melding krijg je te zien als je in wilt loggen?

 

Ik krijg onderstaande melding. Terwijl ik hier al jaren mee inlog. 

 

  • Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. 

Hallo @Maarten Leerkotte hoe log je in, met een gebruikersnaam en wachtwoord of met een emailadres en wachtwoord?

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Maarten Leerkotte, welkom op het forum!

Is het je inmiddels gelukt om in te loggen op KPN Webmail? Anders ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag van @JanD:
 

hoe log je in, met een gebruikersnaam en wachtwoord of met een emailadres en wachtwoord?

 

 

Ik kan nog steeds niet inloggen in mij KPN emailbox. De in deze lijn verwezen links heb ik geprobeerd maar zonder succes. Hoe kan ik inloggen in mijn webmail? Ik heb mijn Username/Password, heb alleen een werkende link nodig.

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

@RIon AE 

Succes

Bedankt @JanD e.e.a. ligt aan mijn PC want via de laptop van mijn dochter lukt het wel. Ik ga even de browser opnieuw installeren want alleen de cookies en dergelijke verwijderen hielp niet direct. Ik kan er in ieder geval weer bij.

Hallo @RIon AE bedankt voor de update en fijn dat je weer toegang hebt.

 

Inloggen webmail lukt niet meer. Inlog scherm reageert niet

ik probeer via mijn laptop (MacBook Pro) in te loggen bij KPN Webmail. Gebruikersnaam ingevuld en vervolgens mijn wachtwoord.

Als ik dan op ‘enter’ toets, dan kom ik na een seconde weer terug op het inlogscherm zonder een opmerking. Ik kom dus niet verder.

Als ik hetzelfde doe via mijn mobiel, dan heb ik wel toegang tot mijn kpn webmail. 

Waarom lukt dit niet via mijn laptop? 

Hallo @Lex Remeijsen gebruik je wèl onderstaande link voor toegang tot de webmail:

KPN Webmail (kpnmail.nl)

 

ja, die gebruik ik.

Ik kom op het webmail aanmeldscherm, toets gebruikersnaam en wachtwoord in.

Het scherm ververst zich en sta ik weer aan het begin om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te toetsen.

ja, die gebruik ik.

Ik kom op het webmail aanmeldscherm, toets gebruikersnaam en wachtwoord in.

Het scherm ververst zich en sta ik weer aan het begin om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te toetsen.

Hallo @Lex Remeijsen probeer de cookies van de bestaande browser eens te verwijderen en/ofprobeer een andere browser.

 

ja, die gebruik ik.

Ik kom op het webmail aanmeldscherm, toets gebruikersnaam en wachtwoord in.

Het scherm ververst zich en sta ik weer aan het begin om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te toetsen.

Hallo @Lex Remeijsen probeer de cookies van de bestaande browser eens te verwijderen en/ofprobeer een andere browser.

 

Of een incognito venster van bijvoorbeeld chrome. Dat wil ook nog wel eens helpen

Ik heb de cookies in Google Chrome verwijderd en ook een andere browser gebruikt (mozilla), maar het resultaat is hetzelfde. Geen toegang tot KPN webmail.

wat me bevreemdt is dat het gebruik van kpn webmail op mijn smartphone goed en normaal werkt.

En wat voor foutmelding geeft ‘ie als je het probeert? Of gaat het gelijk weer terug naar het inlogscherm?

Inderdaad meteen terug naar het aanmelddcherm

Je schrijft dat het op je mobiel wel werkt.  Het account is dus intact.   Waar het nou precies mis gaat kan ik heel lastig beoordelen.  Misschien heeft iemand anders nog een idee? Jij misschien @Noordzee ? of @PeterG ?

Hoi Lex. Mogelijk komt er ongemerkt (!) een spatie achter het emailadres en/of wachtwoord.

Ik moet die op mijn telefoon altijd even weghalen. 

Mogelijk is dat op je Macbook ook het geval.

Beste Peter,

Ik heb je advies uitgeprobeerd, maar helaas er verschijnen geen spookspaties op mijn MacBook.

Dank voor je reactie.

 

met vriendelijke groeten 

Lex