Vraag

Inloggen KPNmail lukt niet

  • 1 June 2022
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Lukt niet om in te loggen bij webmail. Correcte gegevens gebruikt maar scherm ververst steeds naar opnieuw het inlog scherm.

Soms lijkt het te lukken maar krijg dan mededeling : uw sessie is verlopen log opnieuw in, na tig keer proberen opeens in mijn mail, maar opeens weer uitgelogd.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u het eens op een andere apparaat proberen? Of in een andere browser? 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jacques57, lukt het inderdaad op een ander apparaat of in een andere browser wel? Wellicht kun je in de gebruikte browser de cookies eens verwijderen en het daarna nogmaals proberen. 

Update: andere apparaten  zelfde probleem.

Inmiddels wachtwoord maar gewijzigd via Mijn KPN, resultaat: Inlog leek te lukken, ik zag mijn mail, maar

kreeg gelijk de mededeling: sessie verlopen meld opnieuw aan, dat heb ik inmiddels 9 keer gedaan en zodra ik op aanmelden klik komt het 'sessie verlopen meld opnieuw aan'’ scherm weer te voorschijn.

Kom dus gewoon niet in mijn Email\webmail.  Gelukkig gebruik ik zakelijk en prive Gmail, die lukt het wel om nagenoeg zonder problemen te functioneren, al jarenlang.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Jacques57 

 

Staan de klok tijden op de apparaten (PC/LT/Tablet) waarmee je probeert in te loggen wel goed, als de tijd te ver afwijkt van de werkelijke tijd kan je ook dat soort problemen krijgen.

Hallo @Jacques57 

 

Staan de klok tijden op de apparaten (PC/LT/Tablet) waarmee je probeert in te loggen wel goed, als de tijd te ver afwijkt van de werkelijke tijd kan je ook dat soort problemen krijgen.

Ja, de tijden staan correct ingesteld, bedankt voor het mee denken.

Reputatie 7
Badge +19

Als het dus ook op andere apparaten gebeurd, lijkt er iets mis met de webmail in combinatie met jouw gegevens. Zou je jouw profiel in willen vullen? Vermeld ook even het desbetreffende e-mailadres @Jacques57 Dan laat ik dit verder onderzoeken. 

Als het dus ook op andere apparaten gebeurd, lijkt er iets mis met de webmail in combinatie met jouw gegevens. Zou je jouw profiel in willen vullen? Vermeld ook even het desbetreffende e-mailadres @Jacques57 Dan laat ik dit verder onderzoeken. 

Het vreemde is dat ik op mijn tablet(samsung) wel zonder problemen kan inloggen( zojuist nog gecontroleerd. Dus wachtwoord en gebruikersnaam kloppen.