Beantwoord

Inloggen met Ision e-mailadres lukt niet

  • 2 April 2021
  • 9 reacties
  • 87 keer bekeken

Al een tijd heb ik geen connectie meer met mijn Ision email (...) 

Inloggen bij de webmail lukt ook niet, ook niet met de hele inlognaam.

Via outlook werkt dit ook niet.

Wat moet er gebeuren om deze weer actief te krijgen?

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 April 2021, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Hoi @Paul Brugman, welkom bij ons op het forum. Alle actieve Ision e-mailadressen zijn met de overgang van Telfort naar KPN meegenomen, als het nog actief was bij Telfort zal je 'm nog moeten kunnen gebruiken dus. Als je in MijnKPN kijkt, zie je het adres dan wel staan? Je kunt het wachtwoord daar voor de zekerheid wijzigen, zodat je zeker weet dat die klopt. Lukt het daarmee om weer in te loggen? 

Het kan zijn dat je jouw abonnement eerst moet koppelen aan MijnKPN, in dat geval kan je dat via de Product pagina doen. 

Bij Mijn KPN staat hij niet. Op de product pagina kan ik mobiele nummers aanpassen, internet en tv aanpassen, maar geen email toevoegen. Er staat al een niet KPN email bij mijn profiel als contact adres. Ik kan dus alleen de standaard KPN producten toevoegen of verwijderen. Een specifiek email adres niet. 

Net ook nog geprobeerd bij telfort webmail in te loggen en dat werkt ook niet..

Zou je specifieker kunnen aangeven waar bij MIjn KPN ik dit adres kan koppelen? Bij producten kan alleen mobiel of internet aangepast worden.

Bij email.kpn.com kan ik alleen kpnmail adressen koppelen. Geen ision 

Reputatie 7

Het kan zijn dat het Ision e-mailadres onder een ander klantnummer valt dan het Thuis abonnement inderdaad, als het ouder is of apart is afgesloten. In dat geval kan je het klantnummer dat bij het e-mailadres hoort gebruiken om het te koppelen, via de stappen dat je niet op je thuisadres bent. Ik kan me voorstellen dat je het klantnummer dan niet weet, ik kijk graag met je mee daarnaar. Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen en een seintje geven hieronder? 

Profiel is ingevuld, voldoende zo?

Heb Ision al heel lang, Bij knoware begonnen. halverwege 1995, Is lang goed gegaan, maar na de verhuizing van Telfort/KPN ging het mis en is connectie sinds enkele maanden verbroken. Ook nooit een klantnummer hiervoor ontvangen.

Heb wel veel inlogs via ision lopen, dus wil ik het graag behouden.

Tnx.

Reputatie 7

Dat is voldoende inderdaad, dank je @Paul Brugman. Knoware en Ision adressen zijn inderdaad al lang in omloop, ze zijn met de migratie van Telfort naar KPN meegenomen en zijn nog steeds in de lucht. Ik moest even zoeken, maar ik heb het adres kunnen vinden. Het stond onder een ander klantnummer en ik heb geprobeerd deze samen te voegen met jouw Thuis abonnement. Als het gelukt is krijg je daar zo een sms'je over. Als het niet is gelukt zal een achterliggende afdeling contact met je opnemen om het verder te bespreken. Ik hoop dus dat je zo een sms'je krijgt! :slight_smile:

Reputatie 7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Paul Brugman, maar ik zie het Ision e-mailadres nu bij het Thuis abonnement staan. Je kunt het wachtwoord nu wijzigen via MijnKPN, is het daarmee gelukt?

Ha Jasper,

Ik had nog geen bericht ontvangen, vandaar had ik nog niet gekeken. 

Wat een geweldig nieuws dit! Heb de webmail zojuist gebruikt en dat is heel erg fijn. Dan gaat outlook ook lukken.

Heel erg bedankt voor je support en je proactieve manier van werken. Erg blij mee.

Groetjes Paul

Reputatie 7

Graag gedaan @Paul Brugman, fijn om te horen dat het daarmee gelukt is! :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.