Beantwoord

Inloggen op e-mail lukt niet, inlogvenster komt steeds terug

  • 4 October 2021
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Als ik in het inlogvenster van KPNMAIL mijn juiste gebruikersnaam en juiste wachtwoord intik komt steeds hetzelfde inlogvenster terug. Ik heb een uur aan de telefoon gezet met iemand van KPN, die niet anders wist dan de zaak “te resetten” en het advies te geven een ander wachtwoord te kiezen (“dan moet-ie het doen”. Punt is dat-ie het wel doet in mijn eigen huisomgeving, maar niet in het buitenland. Er heeft ook een externe expert naar gekeken en die zegt dat het zeker aan KPN ligt: “kan de server niet vinden”. Wat doe ik fout? Moet ik iets met Outlook doen? Wie weet het? Alvast dank. Peter

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 October 2021, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @inloggen webmail, welkom bij ons op het forum. Het inloggen op de mail lukt niet begrijp ik als je in het buitenland bent en thuis wel. Hoe probeer je precies in de loggen, en waar? Is dat in de Webmail zoals je in je gebruikersnaam noemt, of in een mailprogramma (je hebt het ook over Outlook)? Krijg je ook een foutmelding als het inlogscherm terugkomt? Als het inderdaad in de Webmail is, heb je het ook in verschillende browsers geprobeerd? We denken graag met je mee, maar zoals je ziet hebben we daarvoor nog wat meer informatie nodig. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @inloggen webmail, ik hoop dat dat betekent dat het inmiddels via een andere weg is gelukt. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen weet je ons te vinden.