Beantwoord

Inloggen op freeler account lukt niet meer na wachtwoord gewijzigd te hebben ivm melding datalek.

  • 1 June 2022
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

ivm melding datalek heb ik wachtwoord veranderd maar nu werkt zowel het oude als het nieuwe wachtwoord niet meer!

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 7 June 2022, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Hein25! Balen dat je niet meer kunt inloggen in jouw Freeler account. Ik help je graag!

Wil je in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren om welk mailadres het gaat + klantnummer, postcode en huisnummer en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 
Ik stuur je dan even een privébericht met een tijdelijk wachtwoord!

Als je inlogt via https://email.kpn.com met de Freeler account gegevens (belangrijk:  je moet klikken op "Login voor Freeler") kan er door jouzelf een wachtwoord aangemaakt worden. Daarna heb je weer toegang tot de e-mail met een eigen gekozen wachtwoord 

Reputatie 7

Ik stuur je dan even een privébericht met een tijdelijk wachtwoord!

Ik hoop dat dit niet waar is.

En als dit werkelijk mogelijk is, waar is dan de verificatie van de abonnee?

Reputatie 7
Badge +16

We doen een controle en verificatie via de afdeling Abuse, WJB. Had ik even duidelijker moeten vermelden!
 

Wil je in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren om welk mailadres het gaat + klantnummer, postcode en huisnummer en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 

Deze gegevens + verzoek mag je trouwens in dit specifieke geval (melding datalek) rechtstreeks mailen naar abuse@kpn.com @Hein25!Â