Beantwoord

Inloggen op KPN webmail lukt niet meer

  • 10 March 2019
  • 2 reacties
  • 4751 keer bekeken

Goedemorgen

Op mijnkpn kan ik inloggen maar met dezelfde inloggegevens kan ik niet inloggen op de webmail.
Ik krijg de melding "Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten'. Wachtwoord wijzigen heeft niet veel zin omdat ik op mijnkpn wel gewoon kan inloggen. Ik heb het wel geprobeerd maar resultaat blijft hetzelfde
Kunnen jullie dit oplossen?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 March 2019, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Jacqie, welkom op het forum! Dit klopt, het KPN ID waarmee je inlogt op de MijnKPN staat los van de webmail. Je KPN ID is de paraplu waaronder al je gekoppelde diensten vallen. Daar binnenin heb je een aparte inlog voor de webmail. Als je dat wachtwoord niet meer weet, dan kun je die via email.kpn.com wijzigen. Log op die pagina in met je KPN ID en selecteer je mailaccount. Dan kom je vervolgens op deze pagina (afbeelding), kies daar voor wijzigen. Je kunt dan zelf een nieuw wachtwoord kiezen voor je e-mail.

Dank je wel Erik. Precies gedaan wat je zei en het is gelukt. 💪
Fijne avond verder