Beantwoord

Inloggen op mijn Planet e-mailadres lukt niet

  • 25 June 2022
  • 8 reacties
  • 318 keer bekeken

ik probeer in te loggen op m'n planet.nl mail account maar verzenden/ontvangen lukt niet en ik blijf de vraag krijgen of ik gebruikersnaam en wachtwoord voor de pop.kpnmail.nl server wil doorgeven. Kennelijk is wachtwoord niet juist of zo? Hoe wijzig ik dat dan?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 June 2022, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @rjg1965, welkom bij ons op het forum. Je kunt kijken of je kunt inloggen op onze Webmail. Als dat lukt, zijn de gebruikersnaam en wachtwoord correct. Als dat niet lukt kan je het wachtwoord wijzigen: e-mail wachtwoord wijzigen.

Als je wel kunt inloggen op de Webmail is het mogelijk een instelling in jouw mailprogramma, je kunt de instellingen dan nakijken met deze stappen: e-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen.

Lukt het daarmee?

Hoi Jasper, daar kom ik ook niet in. HELP!!!

Reputatie 7

Waar kan je precies niet inloggen @rjg1965? Is dat in de Webmail? Dan kan je zoals gezegd het wachtwoord van je e-mailadres wijzigen. Of is dat juist bij het inloggen daar? Ik zie niet wat jij ziet, ik zie alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken heb ik wat uitgebreidere informatie van jou nodig.

dit werkt dus niet meer bij mij in outlook

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

GELUKT JASPER!

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het gelukt is @rjg1965 😀

Had je het wachtwoord opnieuw ingesteld via de link die ik eerder noemde, of op een andere manier?

inderdaad via webmail is het na eindeloos proberen wel gelukt, thanx Jasper!

Reputatie 7

Top, graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.