Vraag

Inloggen planetaccount mail

  • 11 October 2019
  • 5 reacties
  • 391 keer bekeken

Hallo Helemaal,

Wie kan mij helpen!

Ik ben zzper en ik heb thuis een account planet.nl
Ik heb ook een account op een externe server voor mijn site en mijn zakelijke mails

ik kan sinds 15 weken thuis geen mails ontvangen of versturen met mijn zakelijke account.
Als ik op een andere wifi inlog, dan gaat het wel.

Ik hoor graag van jullie

Dank, Jean-Luc

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Jean-Luc3

Ik denk dat je verouderde mailinstellingen hebt, de mail is laatst ge-update.
Vul het eens in op deze manier dan moet het gaan werken:

Inkomende mail:
Server imap.kpnmail.nl (als je POP gebruikt: inkomende mail pop.kpnmail.nl)
Vul je complete e-mailadres in als gebruikersnaam
en vul je wachtwoord in.
poort 993 (als je POP gebruikt poort 995)
Vink TLS aan

Uitgaande mail:
Server smtp.kpnmail.nl
Zet identiteitscontrole op Wachtwoord.
Vul je complete e-mailadres in als gebruikersnaam
en vul je wachtwoord in.
Poort 587
Vink TLS aan

Reputatie 7

Hallo @Jean-Luc3, welkom bij ons op het forum. Het e-mailadres werkt al een tijd niet begrijp ik, dat is lastig natuurlijk. Helemaal als je deze ook zakelijk gebruikt. Ik denk net als huistijger dat het opnieuw instellen van de account een verbetering kan geven, zou je dat kunnen doen en daarna hieronder laten weten of het daarmee weer werkt?

Reputatie 7

Hoi @Jean-Luc3, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt en werkt het Planetadres weer naar behoren?

Hallo Helemaal,

Voor de duidelijkheid:

Mijn privé mail adres werkt ( planet.nl ). ik kan ontvangen en versturen.

1- Het gaat over mijn zakelijk mail.

Met mijn zakelijk adres die gehost is bij argewebhosting (inclusief mijn website ) kan ik buiten de door op een externe wifi ontvangen en versturen, maar thuis kan ik nier ontvangen?????

Volgens mij duidt het op een probleem tussen KPN en argewebhosting????

 

 

Reputatie 7

Ah, op basis van je eerste bericht dacht ik dat het over jouw Planet adres ging. Die werkt wel gewoon goed dus, dat is fijn. De instellingen van het zakelijke adres zijn voor mij niet in te zien, waardoor mijn mogelijkheden daarvoor beperkt zijn. Het kan zijn dat er een instelling bij dat adres staat waardoor het niet lukt. Heb je zowel de in- als uitgaande mailserver van de hosting ingevuld of heb je daar wat anders staan?