Beantwoord

Inloggen Telfort webmail

  • 12 January 2021
  • 8 reacties
  • 3759 keer bekeken

waarom lukt het niet meer om in te loggen op telfort webmail? 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 13 January 2021, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Hoep :

Je moet bij de KPN webmail inloggen ( https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp ) omdat de gebruikers van Telfort zijn overgezet naar KPN in de afgelopen maanden.

Of lukt het niet meer om bij de KPN webmail inloggen ?

Dit heb ik geprobeerd maar hier lukt het niet met de inloggegevens van telfort webmail 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Hoep :

Kun je niet meer inloggen sinds de overgang van Telfort naar KPN ?

Hoeveel tekens heeft jouw (Telfort) wachtwoord ? 8 of 9 ? Zo ja, wijzig dan het wachtwoord en zorg ervoor dat jouw wachtwoord ten minste 10 tekens lang is. Want de KPN eist dat het wachtwoord ten minste 10 tekens lang is.

Laat even weten of dit jou geholpen heeft.

ik kon alleen nog maar via de webmail bij mijn telfort mail omdat we zijn overgestapt naar een andere provider maar er kwam altijd nog mail binnen op telfort die ik dan via de webmail bekeek of doorstuurde. Ik weet dus nu niet hoe ik mijn wachtwoord kan wijzigen als ik niet in de mail kan? 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Hoep 

Hoe lang geleden ben je overgestapt? Was dat mss. 6 maanden? Je hebt opgezegd bij Telfort?

Na het beëindigen van het abonnement houdt een provider de mailaccount(s) nog 6 maanden in de lucht. Daarna worden de e-mailadressen en de mailbox (plus inhoud) verwijderd.

Opzegging was al langer geleden maar hebben onze mail alias onder een ander account bij familie lid ondergebracht die nog steeds gebruikt maakt van telfort (nu onder KPN) 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Hoep , als jouw mail alias nu ondergebracht is bij  jouw familie lid, kijk dan of je samen jouw wachtwoord kan wijzigen via zijn MijnKPN

Het is gelukt om een nieuw wachtwoord aan te maken en in te loggen