Beantwoord

Inloggen Telfort webmail lukt niet meer.

  • 8 June 2021
  • 7 reacties
  • 1034 keer bekeken

Het lukt plotseling niet meer om in te loggen via Telfort webmail. Weet iemand wat er aan de hand is?? 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 June 2021, 09:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Sunnyv 

Telfort is al  geruime tijd gemigreerd naar KPN.

Voor Webmail kan je nu inloggen via KPN Webmail met je Telfort inloggegevens

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sunnyv, zoals hierboven al is aangegeven maak je tegenwoordig gebruik van de KPN Webmail. Krijg je een foutmelding teszien dat de combinatie wachtwoord en account niet klopt? Gebruik dan de pagina voor het wachtwoord veranderen

Hallo ik kan sinds ongeveer 1 maand niet meer bij mijn telfort email via KPN webmail inlogpagina of email app op mij smartphone, terwijl ik niets heb gewijzigd aan mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Via KPN telefonische helpdesk komen we niet verder dan dat Telfort webmail niet meer ondersteund wordt door KPN, wat mij vreemd lijkt en mij ook niet verder helpt om bij mijn email te komen. Wachtwoordherstel kan ook niet, want dat gebeurt via het telfort emailadres, waar ik dus niet bij kan. Is er een oplossing?

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Kris nr zoveel 

 

Via email.kpn.com kan je ook je wachtwoord wijzigen als je tenminste je Thuis abonnement gekoppeld hebt in MijnKPN.

 

Hallo @Kris nr zoveel de inlogpagina van Telfort webmail bestaat gewoon nog, gebruik ik dagelijks, na de inlog kom je wel meteen in de KPN webmail, daar Telfort feitelijk niet meer bestaat, maar der accounts en aliassen nog wel en kunnen nog steeds aangemaakt worden.

Als je via je KPN-ID naar je mailaccount gaat zie je dan je Telfort-mailaccount niet ergens staan als alias of als hoofdmailaccount?

Bij de migratie van Telfort naar KPN, zijn de mailaccounts als hoofdmailaccount verplaatst naar KPN.

 

@JanD kpn webmail gebruikte ik ook tot op een maand geleden, klopt, werd automatisch doorgelust. Telfort mail stond wel in kpn ID vermeldt maar werkte gewoon niet met normale inloginfo. Ik heb nu het advies van @GeSp opgevolgd en kijk over paar uur/morgen of het wachtwoord geactiveerd is en werkt via inlog kpn webmail🤞 Dank beiden alvast! 

Alles werkt weer als een zonnetje na koppelen Thuis abo, dank!