Beantwoord

installeren kpnmail in outlook app onder android lukt niet

  • 13 June 2021
  • 6 reacties
  • 689 keer bekeken

Het instellen van mijn kpnmail in de Outlook app op mijn telefoon lukt niet meer. Foutmelding dat het email adres verouderd is ( ik gebruiktĀ  het juiste we, want ik kan wel mijn webmail in) of hij blijft hangen in probeer in te stellen. Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Martin V. 14 June 2021, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Heel bijzonder:Ā Ā ineens kan ik wel weer inloggen en krijg ik mijn mail binnen.Ā 

Ik snap hier niets van: waarschijnlijk was een probleem met de servers van kpn.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martin V., welkom op ons forum!
Ik heb er ook niet zo snel een verklaring voor maar fijn dat het weer werkt!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Ā 

Bij mij lukt inloggen nu al 2 dagen niet. Ik had het account verwijderd omdat ik poort voor de smtp server wilde wijziging omdat verzenden niet lukt.

Nu krijg ik een inlogfout; de verbinding met je mailadres is verlopen. Controleer aub je mail-instellingen.

Ik weet 100% zeker dat email en password kloppen. Wie kan mij helpen?

*admin edit: link naar eigen topic toegevoegd.

Helaas kan ik je niet helpen, heb hetzelfde probleem en ik word er gek van. Heb sinds een paar maanden een nieuwe telefoon (Samsung S20) en dacht ik zet mijn outlookapp even over. Alle accounts werken prima (hotmail, werkmail via exchange/office 365) behalve mijn KPN e-mail. Na tig keer de juiste inloggegevens te hebben ingevoerd en elke keer dezelfde melding dat het niet gelukt is was ik opgelucht toen het ineens wel deed en was ik blij met mijn lange adem. Toen bleek dat ik wel e-mail kon ontvangen maar niet verzenden (blijven hangen in Postvak Uit) ach ja dan verzend ik mail wel via mijn laptop als ik maar kan zien wat er binnenkomt. Toch is dit niet de bedoeling van mailen kortom liep er vandaag weer tegen aan en dacht laat ik het even oplossen met als gevolg dat ik nu wederom mijn KPN account helemaal niet meer kan toevoegen. Al lezend in diverse fora zie ik dat het probleem bekend is maar ik kan nergens een oplossing vinden, wie helpt?? Oh ja heb de IMAP en de POP variant geprobeerd, poort 465 in plaats van de voorgestelde poort (iets met 87)

Reputatie 7

Als het goed is zal dit probleem eindelijk verholpen zijn in versie v4.2131.0 van de Outlook app op Android. Deze versie wordt as we speak uitgerold op Google Play en kan dus iederĀ moment beschikbaar komen voor jouw Android telefoon/tablet.

Ik ga zometeen even proberen update van autocorrect uit eens kijken of het echt werkt in het begin niet heel slecht