Beantwoord

Instellen e-mailaccount in Outlook lukt niet, accountinstellingen niet opgeslagen

  • 7 December 2021
  • 4 reacties
  • 373 keer bekeken

Recent nieuwe laptop + Office 365 aangeschaft. Instellen e-mailaccounts levert problemen op. Wel bleekĀ  ...@gmail.com na wat aanvankelijke haperingen uiteindelijk wel te werken. Helaas lukt het me niet om ook ...@planet.nl ingesteld te krijgen. Ik heb alle aangereikte standaardadviezen en aanbevolen handmatige instellingen opgevolgd, maar tot nog toe zonder succes. (Foutmelding OUTLOOK: Er is iets misgegaan, uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen in OUTLOOK etc.) Graag advies. Als iemand mij een telefoonnummer van KPN kan aanreiken waar ze me van advies kunnen dienen, ook goed.Ā  Bij voorbaat dank. Ā 

icon

Beste antwoord door Nick83 7 December 2021, 18:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Herman 1950Ā , 0800 0402

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Een schermafdruk:

Kunt u dit scherm vinden in outlook?

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Herman 1950, ben je er via de telefonische klantenservice nog uit gekomen?Ā 

Dankzij tip van Nick83, die mij er op wees hoe je het beste de accountgegevens handmatig kon instellen kon ik probleem vrij snel oplossen.