Beantwoord

Instelling automatisch e-mail doorsturen inactief, zonder aanpassing

  • 29 June 2022
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik maak al jaren gebruik van email only abonnement en heb in webmail de instelling “doorsturen” aan staan. Dat gaat dan een periode goed en opeens stopt het doorsturen en na inloggen blijkt dat de instelling weer uit staat. Na aanzetten werkt het wel, maar ik mis steeds belangrijke mails. 
Is er een workaround? Ik stuur door naar gmail. 

Hebben meer mensen last hiervan. 

icon

Beste antwoord door GeSp 29 June 2022, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mirellablabla 

 

Doorsturen gaat steeds vaker fout vanwege alle anti-spam maatregelen, dat zou een reden kunnen zijn dat het steeds uitgezet wordt.

Je kan dat account dan beter toevoegen aan gmail zodat die het zelf ophaalt of als extra account instellen in je mailprogramma.

Als je dat extra account instellen b.v. op je mobiel doet zie je dat vaak als gecombineerd Postvak IN dus je ziet dan alles nog steeds zoals het bij doorsturen ook was.

Bedankt! Ik was er al eens mee bezig geweest, maar niet gelukt. Dit is een hele goede uitleg en het is gelukt.