Beantwoord

Instellingen mail account ineens verouderd?

  • 5 December 2019
  • 9 reacties
  • 5480 keer bekeken

Sinds ongeveer 1,5 week krijg ik - totaal onverwacht - meldingen dat de instellingen in mijn KPN mail account verouderd zijn. De mail via Outlook (Windows 10 en Office 365) werkt nog steeds heel prima. aan de nieuwe webmail raak ik een beetje gewend, technisch werkt die op alle apparaten en de mail op de iPhone werkt ook heel prima. Kan iemand mij vertellen waardoor de boodschap steeds verschijnt, waar ik bang voor zou moeten zijn (houdt de mail dadelijk ineens op?) en hoe ik anders deze boodschap kan laten stoppen?

Dank, Wil Joosten

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 December 2019, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @wilj, welkom! Dat is een vreemde melding! Op welke manier krijg je die? Op je pc of op je iPhone? En krijg je dat bij het openen van een mailprogramma o.i.d.?

Dag Marcia. De melding verschijnt op onze PC, de enige waarop Outlook idd actief is, andere apparaten werken via KPNwebmail of mail van iPhone. 

Melding (zie rechtsboven in printscreen) verschijnt bij het opstarten van de computer en af en toe tussendoor overdag. 

Ben heel benieuwd. Op de computer is bitdefender als beveiliging geïnstalleerd.

Is deze melding herkenbaar voor en verstuurd vanuit KPN?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie op de website van Microsoft een aantal tips wat je kunt doen als je deze melding krijgt. Wil je die eens doornemen? Ik ben benieuwd of het daarmee opgelost is. 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je nog tijd gehad om naar mijn bericht te kijken? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

Wel op doorgewerkt, maar voordat ik de aanbevelingen volg die daar staan (aanpassen wachtwoorden, waar ik wat huiverig voor ben), heb ik ook een vraag doorgelegd naar het IT bedrijf dat nog een ander account voor mij heeft staan.

Ik zal berichten hoe het afloopt.

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal goed! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Hallo, bij mij thuis en bij mijn vader hebben we hetzelfde probleem. Ik heb alle stappen doorlopen die zijn aangegeven op de website van Microsoft, wachtwoorden gewijzigd, met gewijzigde wachtwoorden mijn account opnieuw aangemaakt in de mail app op mijn PC, echter foutmelding blijft zich voordoen.

Is er door iemand in de tussentijd een oplossing heeft gevonden?

Reputatie 7
Badge +24

De melding lijkt afkomstig te zijn van Windows 10 Mail.

 

Niet van Outlook dus. En ook niet van webmail. Gebruik je Windows 10 Mail überhaupt wel? Aangezien u (ook) Outlook gebruikt?

Mijn vader gebruikt outlook en ikzelf Windows 10 mail. Beide gevallen zelfde melding.

Webmail en mail op iPad/iPhone werkt wel goed.