Beantwoord

Internet E-mail quota

  • 1 December 2020
  • 7 reacties
  • 203 keer bekeken

De e-mailquota blijft op 3% staan, ongeacht er mails bijkomen of dat ik e-mails verwijder.

De quota veranderd dus niet, alleen vervelend zo niet te kunnen zien of de opslaglimiet is bereikt.

 

icon

Beste antwoord door WMG-N 3 December 2020, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Heeft iemand hier een antwoord op? 
E-mail quota veranderd niet blijft op 3% staan

Hallo @Marie Ella , in welk mailprogramma zie je dat?

Zelf gebruik ik de webmail van KPN en zie daar bijvoorbeeld staan 7MB van de 15GB gebruikt en géén percentage.

 

Sorry dat bedoel ik ook. Bij mij staat 3MB van 15GB. Wat er ook binnenkomt of als ik iets verwijder. Het blijft op 3MB staan.

 

Hallo @Marie Ella mail is een kwestie van KB's, daar heb je er al 1024 van nodig voordat je 1 MB haalt, dus zo hard gaat dat  niet. 

Reputatie 7
Badge +10

@Marie Ella :

Gebruik je misschien POP voor één of meer accounts in jouw emailprogramma ? Dan zou je de optie “Bewaar kopie van emails op server” (o.i.d.) kunnen hebben aangevinkt én daaronder ook de optie “Verwijder emails na XXX dagen" (o.i.d.). In dat geval worden emails die ouder dan XXX dagen automatisch van de server gewist. En dan blijft de teller op 3 MB staan.

Als dit inderdaad het geval is, doe dan het volgende: Verwijder het vinkje bij de optie “verwijder email van server na XXX dagen” (o.i.d.). Dat moet je doen voor ALLE accounts die met POP werken die je in jouw emailprogramma hebt aangemaakt.

Okee JanD dank iig voor het antwoord.

Krijg inderdaad nogal eens grote bestanden binnen met bijlage en/of foto’s.

ik zal het in de gaten houden. Nu verwijder ik snel mails omdat ik niks in mb’s zag wijzigen.

Fijne dag verder en nogmaals bedankt.

 

@Marie Ella :

Gebruik je misschien POP voor één of meer accounts in jouw emailprogramma ? Dan zou je de optie “Bewaar kopie van emails op server” (o.i.d.) kunnen hebben aangevinkt én daaronder ook de optie “Verwijder emails na XXX dagen" (o.i.d.). In dat geval worden emails die ouder dan XXX dagen automatisch van de server gewist. En dan blijft de teller op 3 MB staan.

Als dit inderdaad het geval is, doe dan het volgende: Verwijder het vinkje bij de optie “verwijder email van server na XXX dagen” (o.i.d.). Dat moet je doen voor ALLE accounts die met POP werken die je in jouw emailprogramma hebt aangemaakt.

Dank voor de tip Willy 22. Gacermee aan de slag