Beantwoord

Kan dit aan mijn provider ( KPN) liggen ?

  • 7 December 2019
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Badge

Ik heb een nieuw account aangemaakt in outlook en daar is iets vreemds mee aan de hand :

Ik kan wel mails versturen, maar niet ontvangen.

Als ik op een ander netwerk ga of bv op mijn mobiele Wifi, heb ik nergens last van en werkt alles normaal.

 

Wat kan hier aan de hand zijn, en ( belangrijker ) hoe los ik dit op ?

Weet iemand raad ?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 10 December 2019, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Betsybobje. Dit klinkt als een probleem met de instellingen in Outlook. Werkt de webmail wel gewoon met dat account?

Met onderstaande instellingen zou het moeten werken (IMAP):

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen


Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen