Beantwoord

Kan e-mails niet lezen via webmail

  • 18 May 2019
  • 12 reacties
  • 1050 keer bekeken

e-mail opent normaal maar als ik een e mail aanklik om te openen gebeurt dit niet

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 18 May 2019, 15:34

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @henkjose , gebruik je KPN Webmail of een e-mailprogramma (zo ja, welk) op je PC?
Ik zit met hetzelfde probleem wat ik ook probeer kan geen mail lezen

*Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic

kpn webmail
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @henkjose, Via chat hebben we ook een aantal meldingen binnengekregen. Je bent dus niet de enige die tegen dit probleem aanloopt. Heb je ook al andere browsers getest zoals Google Chrome of Internet Explorer? Ook ben ik benieuwd of het in een e-mailprogramma wel te lezen is. Kun jij dit nagaan?
Heb alles al geprobeerd kom wel in mijn web mail maar in geen enkele browser is mijn mail zelf te openen krijg zelfs geen storingscode/melding
Reputatie 7
Badge +19
Door op reply/beantwoorden te drukken krijgt je alsnog de inhoud van de mail te zien. Wij gaan opzoek naar de oorzaak en een oplossing, hopelijk werkt het snel weer zoals je gewend bent. Excuses voor het ongemak.

*Admin: bericht aangepast ter verduidelijking

Ik heb hetzelfde probleem ,er wordt gezegd op reply te drukken , alleen waar vindt ik reply?
Reputatie 7
Badge +21

Thanks
Ik kan in KPN Webmail wel inloggen, maar ik zie de inhoud van mijn e-mails niet, onder mijn contacten staat niets, als ik mijn agenda wil openen krijg ik de melding 'Er is een fout opgetreden bij het lezen van de afspraaklijst.'', en versturen van e-mails gaat ook al niet.
Dat is raar, want als ik thuis inlog op de site van mijn werk dan lukt het allemaal probleemloos.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Daan Poldermans

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +11
@Daan1954

Hier kun je er meer over lezen,zie https://forum.kpn.com/e-mail-10/kan-e-mails-niet-lezen-via-webmail-473481#post766386

*Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic

Bedankt! Hier heb ik wat aan!!

*Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic

Reageer