Beantwoord

Kan geen e-mail aanmaken: geeft steeds aan niet beschikbaar

  • 12 May 2022
  • 16 reacties
  • 137 keer bekeken

Reputatie 1

Overgestapt van ziggo naar kpn nu heb ik alles geprobeerd om een mailadres aan te maken en dan zegt hij steeds mail niet beschikbaar 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 May 2022, 18:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7

Hoi @G.l, welkom bij ons op het forum. Als je de melding krijgt dat een e-mailadres niet beschikbaar is is de kans groot dat dat e-mailadres al bestaat, mogelijk bij iemand anders. Elk e-mailadres kan maar een keer bestaan, dus in dat geval kan het adres niet aangemaakt worden. 

Als je wilt kan ik voor je kijken of het e-mailadres al in gebruik is of dat er iets anders mee aan de hand is, zou je het gewenste adres op je forumprofiel kunnen invullen bij "Persoonlijke opmerkingen” en kan je daarnaast de rest van je profiel ook invullen?

Reputatie 1

Ik zou het super fijn vinden als u wil kijken 

mij krijg steeds dit op het scherm 

Eerlijk gezegd heb ik wel een paar keer een mail in gevuld en ook weer verwijderd om dat ik dacht dat ik het niet goed deed .

Reputatie 7

Die foutmelding houdt nog even spannend wat het precies is dus, @G.l. Op je profiel zie ik het e-mailadres waar het omgaat nog niet staan, zou je die daar ook nog aan kunnen toevoegen?

zou je het gewenste adres op je forumprofiel kunnen invullen bij "Persoonlijke opmerkingen”

 

Reputatie 1

Jasper gedaan ✅ 

Reputatie 1

Jasper heb mijn oude upc mail vermeld maar wil graag g.lof  en k.lof voor kpn aanmaken 

Reputatie 7
Badge +24

Jasper heb mijn oude upc mail vermeld maar wil graag ****  en **** voor kpn aanmaken 

Mogenlijk heeft iemand anders die al geregistreerd. Heeft u al geprobeerd om er wat cijfers achter te zetten?

Reputatie 1

Ik heb inderdaad een cijfer er tussen gezet dat pakte hij wel . Super bedankt 

men als ik dat gedaan heb moet ik dan bv in outlook met dat nieuwe mailadres een nieuw account aanmaken?

Reputatie 1

Weet iemand misschien of ik een kpn monteur kan laten komen om mijn mail in te stellen, want dit kost mijn zoveel tijd krijg het niet voor elkaar 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het met een cijfer erin gelukt is @G.l. Ik zie de adressen met de cijfers nu ook staan bij het klantnummer.

Bij het instellen van de mail gebruik je inderdaad de nieuwe adressen inderdaad. Je kunt daarvoor deze stappen volgen: Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple? Lukt het als je die stappen volgt?

Reputatie 1

Nee niet gelukt mijn kpn wachtwoord kent hij niet 

ben ook naar webmail kpn gegaan maar mijn wachtwoord waar mee ik inlog op mijn kpn doet het niet 

Ik log in met het oude ziggomail wat ik nog heb en het wachtwoord 

Reputatie 7
Badge +24

Nee niet gelukt mijn kpn wachtwoord kent hij niet 

ben ook naar webmail kpn gegaan maar mijn wachtwoord waar mee ik inlog op mijn kpn doet het niet 

Dat klopt. Het wachtwoord voor MijnKPN is een ander wachtwoord dan het wachtwoord voor de webmail. 

Reputatie 7

MijnKPN en e-mailadressen hebben verschillende inloggegevens inderdaad. Het is mogelijk om beide hetzelfde wachtwoord te geven, maar in verband met online veiligheid raden we dat af.

In MijnKPN kan je het wachtwoord van de KPN e-mailadressen wijzigen

Als je het wachtwoord voor MijnKPN niet meer weet kan je via deze pagina een nieuw wachtwoord aanvragen; KPN ID: wachtwoord vergeten. Daarbij wordt een link gemaild naar het e-mailadres dat gebruikt wordt voor MijnKPN, met die link kan je een nieuw wachtwoord instellen. Dat wachtwoord is dan dus niet voor het e-mailadres.

Lukt het om beide wachtwoorden te wijzigen?

Reputatie 1

Ja dank je wel kan er eindelijk in in het webmail van kpn 

nu nog instellen Outlook iPhone en iPad en computer dan ben ik tevreden heeft u iets van stap voor stap 

Reputatie 7

Top, de eerste stap is gelukt 😉

We hebben daar een stappenplan voor, je kunt op deze pagina kiezen op welk apparaat en in welk programma je de mail wilt instellen. Je krijgt de stappen dan stap voor stap in beeld:

Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple? Lukt het als je die stappen volgt?

 

Reputatie 1

Nou top dankjewel het is allemaal gelukt 👍🏼

Reputatie 7

Graag gedaan, dat is fijn om te lezen @G.l!

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.