Beantwoord

Kan geen mail meer ontvangen op mijn mobiel

  • 21 March 2019
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik heb van mijn webmail mijn wachtwoord verandert, nu ontvang ik geen mail meer op mijn mobiel.

Ik heb bij instellingen mijn wachtwoord aangepast .Nu krijg ik deze melding:

De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang niet is ingeschakeld voor dit account. Controleer uw emailaccountinstellingen op internet en probeer het opnieuw.

Ik weet niet goed wat ik moet doen.

Wie kan mijn tips geven?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 March 2019, 20:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @B.Jongman. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je niet meer kan mailen vanaf je smartphone. Kan je met het nieuwe wachtwoord wel inloggen op webmail? Verder ben ik benieuw of je na het aanpassen van het wachtwoord de instellingen opgeslagen hebt. Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, dan zou ik je willen vragen om een screenshot te maken van de instellingen en deze afbeelding te delen in dit topic. Ik hoor graag van je!
Het is me inmiddels gelukt. Bedankt voor uw reactie.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het inmiddels al gelukt is. Graag gedaan! Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer