Beantwoord

Kan geen mail meer sturen

  • 7 November 2019
  • 11 reacties
  • 511 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde: 4.3.2 Network error: Could not connect to [213.75.3.44]:25. Controleer het bericht en probeer het opnieuw.

 

Dit krijg ik te lezen als ik mail wil versturen.

Mail komt wel binnen. Vanmorgen deed alles het nog.

 

ps. ik ben niet geblokkeerd, dat heb ik opgezocht. en alles staat zoals het staan moet. Heb hier nietes aan veranderd, en omdat het altijd werkt (gisteren, vandaag nog0 maar nu plots niet meer, zal het ergens aan jullie moeten liggen?

 

Ik werk met Thunderbird.

 

 

icon

Beste antwoord door Nadia 9 November 2019, 13:51

Bekijk origineel

11 reacties

Badge

Ik heb hetzelfde probleem.

 

Reputatie 4
Badge +2

 

Same here.

 

Hier ook hetzelfde probleem.

IK heb ook hetzelfde probleem en kan geen mails uitsturen.

Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde: 4.3.2 Network error: Could not connect to [213.75.3.44]:25. Controleer het bericht en probeer het opnieuw.

Belangrijke mail moet de deur uit!

Heb hier het zelfde probleem als boven beschreven door MarkT en Nicole1969

 

Reputatie 7

Er lijkt een probleem te zijn met de smtp server van KPN.

 

Reputatie 4
Badge +2

Probleem lijkt opgelost. Ik kan via @kpnmail.nl mail verzenden en ophalen met behulp van Outlook uit Office

Bij mij werkt het ook weer.

Reputatie 3
Badge +2

Hier is het ook opgelost, ik kan weer mailen. Bedankt.

Reputatie 7

Hallo allemaal, welkom op het KPN forum. Helaas hadden we last van de kortstondige onderbreking van de mail. Zoals jullie binnen enkele ogenblikken hebben opgemerkt, is het alweer verholpen. Sorry voor het ongemak!

Reageer