Beantwoord

Kan geen mail meer versturen en krijg melding cpsmtpm-cmt103.kpnxchange.com

  • 8 March 2019
  • 3 reacties
  • 201 keer bekeken

Ik kan vanaf vandaag geen mail meer versturen vanaf mijn iPhone en krijg melding cpsmtpm-cmt103.kpnxchange.com, wat kan ik hier aan doen?? Ik kan nog wel mail ontvangen.
icon

Beste antwoord door ManonBohmer 11 March 2019, 09:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Manon welkom op het forum! Ik ga je hier mee helpen. Maar, dan heb ik wel meer informatie nodig. Die melding is een van onze mailservers. Dat op zichzelf zegt niets over wat er mis gaat. Ik verwacht dat er meer tekst in de melding staat. Wil je die volledige tekst hier plaatsen?

Controleer ook, aan de hand van dit overzicht of de mailinstellingen op de iPhone kloppen.
Controleer ook, aan de hand van dit overzicht of de mailinstellingen op de iPhone kloppen.
Hoi Erik,

Ik heb naar de instellingen gekeken en alles stond nog op hetnet, dat heb ik nu vervangen door kpnmail en dat lijkt te werken. Bedankt voor je reactie.

Groejtes Manon

Admin: quote toegevoegd ter aanvulling van gemarkeerde antwoord
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te horen, Manon! Dan verwacht ik dat het nu goed gaat. Mocht de foutmelding toch terugkomen, hoor ik graag weer van je 🙂