Beantwoord

Kan geen mail meer versturen, wel ontvangen

Badge
Help!
Sinds kort kan ik geen mail meer versturen maar wel ontvangen. Als ik een mail verzend dan is deze wel in de map Verzonden items te zien maar komt nooit aan bij de geadresseerde. Na telefonisch contact met KPN ( 1 uur aan de telefoon met een servicemedewerker) was het probleem nog niet opgelost. Uiteindelijk blijkt mijn IP-adres op een 'blacklist' te staan. Via KPN is mijn IP-adres uit deze lijst verwijderd. Maar ik heb nog steeds het probleem.
Ook mijn vrouw die een eigen computer en email heeft, heeft hetzelfde probleem. Ook met onze mobieltjes, via WIFI, hetzelfde probleem.
Webmail en via 4g netwerk gaat wel goed.
Experiabox V10 is inmiddels al een keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de instellingen in MS Outlook 2010 staan ook goed. Ik gebruik ook KPN veilig en het OS is Windows 10.
Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Erik_ 28 maart 2018, 11:25

Je hebt niet meer gereageerd, Andre. Kun je inmiddels al weer mail versturen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Andre, welkom op het forum! Zoals je het beschrijft klinkt het wel als een blokkade. Ik heb nog een keer gecontroleerd hier, en ik zie nu geen blokkades meer. Experia Box herstarten of resetten hiervoor heeft geen zin, die staat hier los van. Voor de zekerheid: controleer of je instellingen overeenkomen met wat hier beschreven staat. Als dat allemaal overeenkomt, dan pak ik dit verder graag met je op.
Reputatie 7
Dat was een beetje overbodige controle.
Als het via 4G wel werkt en via wifi niet, dan is het wat mij betreft duidelijk.
De vraag is dan wat Andre moet doen om die blokkade er af te krijgen.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, Andre. Kun je inmiddels al weer mail versturen?

Reageer