Beantwoord

Kan geen mail versturen

  • 15 May 2019
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ook ik heb dit probleem. Eerst: staat relaying niet toe. Nu is het dit geworden:

De oplossing blijkt steeds dat de e-mail gebruikersnaam is geblokkeerd. Kan er iemand kijken of die van mij ook is geblokkeerd en deze dan opheffen?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 May 2019, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik kan je gegegevens op het forum niet inzien, maar stuur even een mailtje naar abuse@kpn.com en wij pakken het op. Als het een blokkade betreft, en niet iets anders, kan mailen naar abuse altijd nog wel.
Reputatie 7
Badge +30
Hey Brokski, welkom op het forum! Als het gaat om het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt, dan zie ik daar niet direct een blokkade terug. Wil niet 100% zeggen dat er dan niet alsnog iets is, dus even mailen naar abuse@kpn.com zoals Dennis aangeeft kan geen kwaad.

Check eerst nog wel even of je de instellingen van het mailprogramma hebt staan zoals hier beschreven staat. Zo niet, pas ze aan, en probeer het nog eens 🙂