Vraag

Kan geen mail versturen in Windows 10

  • 8 January 2020
  • 7 reacties
  • 306 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem als hierboven en het ligt niet aan te grote bestanden oid zoals frahein al aangeeft. alles is ingevuld zoals het zou moeten (exact hetzelfde als frahein) en toch is verzenden niet mogelijk. iemand een oplossing?

oja...en je kunt geen poortnummers aangeven

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @jennivd Speelt dit probleem nog steeds? Er was even sprake van een storing met de mail, wat een goede verklaring is voor het probleem dat je omschrijft. Dat is alweer opgelost en ik ben dan ook nieuwsgierig hoe het er bij jou voor staat. 

 

Het probleem is nog steeds 

 

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jennivd. Ik neem het even over van mijn collega. Lukt het wel om via KPN webmail een e-mail te versturen? Als dit wel lukt, dan zit er waarschijnlijk een fout in de instellingen in Outlook. Op deze pagina kan je de instellingen terug vinden. 

Reputatie 7
Badge +11

Kijk ook eens hier voor instellingen https://forum.kpn.com/e-mail-10/kpn-pop-mail-instellen-in-w10-mail-app-488007

Reputatie 7

@jennivd ervaart dit probleem blijkbaar zowel met Windows 10 Mail als met Outlook op een Android telefoon.

Dat geeft natuurlijk al te denken, want dan zou het vingertje mijns inziens toch in eerste instantie naar het mail platform van KPN moeten wijzen en niet naar Outlook of Windows 10 Mail.

Reageer