Beantwoord

Kan geen mail versturen vanaf Outlook naar KPN mail adressen

  • 11 June 2021
  • 8 reacties
  • 145 keer bekeken

Elke keer als we een mail versturen naar een mail adres uit het kpn domein (kpnplanet/mail/hetnet etc.)

Dan krijgen we de volgende foutmelding terug

 

Uw bericht is geweigerd vanwege beveiligings- of beleidsinstellingen in kpnmail.nl.

 

Het zit niet in het SPF record aangezien die al is nagekeken, zijn hier meer incidenten over geweest de laatste tijd?

icon

Beste antwoord door Lisa 16 June 2021, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Sander2020#! De melding die je krijgt komt mij niet bekend voor. Komen kpn-mails wel aan in Outlook, of dat ook niet? 

Ja dat gaat wel goed, het lijkt er op dat ons domain sinds kort op een ‘blacklist’ staat/ iets in die richting aangezien we er voorheen nooit last van hadden.

Reputatie 7
Badge +17

Kun je het betreffende e-mailadres eens toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan vraag ik het voor je na :blush:

Top, Ik kon niet zo snel vinden waar ik m'n mail kon wijzigen maar ik heb het nu in het veld klantnummer gezet.

Reputatie 7
Badge +17

@Sander2020# Haha, dat is prima!

Je mails werden tegengehouden door het spamfilter. Een collega heeft dit voor je rechtgezet. Als het goed is kun je nu weer ongestoord e-mails versturen naar kpn-adressen. 

Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen?:blush:

Top, Bedankt, zojuist heb ik de gegevens aangepast met nog 3 andere domeinen die onderdeel zijn van ons bedrijf.

Wat was eigenlijk de reden dat we ‘ineens’ op de spamfilter stonden is dit iets wat door onze instellingen kwam waardoor het systeem dacht dat we onder spam vielen?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb ze doorgezet en mijn collega heeft meteen even meegekeken:hugging:. Ondervind je dezelfde problemen met deze domeinen? Mijn collega ziet geen mails die zijn tegengehouden..:thinking:  

Iets komt op het spamfilter als er vanaf het bedrijf ooit mails naar mensen zijn gestuurd die het als spam gemarkeerd hebben, probleem is dat dat niet altijd terecht is (zoals bij jou het geval is:grimacing:). 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je geen problemen meer ondervindt:blush: