Beantwoord

Kan geen mail versturen via mobiele netwerk KPN

  • 3 June 2019
  • 5 reacties
  • 1234 keer bekeken

Hoi Wim,
ben je er uiteindelijk nog ooit uitgekomen?
loop al een jaar of 5 tegen hetzelfde probleem aan .
kan wel via wifi en webmail ontvangen en versturen maar zodra ik via het mobiele netwerk wil emailen met kpnmail.nl dan zegt ie bekijk t maar.
van alles geprobeerd, via de telefoon met hulp en zelfs bij kpn winkel geweest om alles in te stellen maar hij doet t gewoon echt niet.
oja betreft een iphone met samsung had ik t probleem nooit .
groetjes Annet

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door RBxx 5 June 2019, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Annet, 5 jaar is al een lange tijd. Het zou toch echt gewoon moeten kunnen werken via het mobiele netwerk. Als je deze (IMAP-)instellingen gebruikt dan zou het via de iPhone ook moeten lukken. Je wil gewoon de e-mail app van iOS zelf gebruiken denk ik? Ik ben ook benieuwd welke foutmelding(en) je krijgt, of waar het dan precies fout lijkt te gaan.
Reputatie 7
Badge +21
Je kan ook nog kijken op de KPN toestelhulp Apple waar je stap voor stap door de instellingen gaat.
Reputatie 7
Badge +25
We hebben niets meer van je gehoord @Annetje1967 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Ik had alles instellingen braaf door gelopen maar zonder WiFi wilde hij het niet doen.
stond op t punt om terug te gaan reageren en toen kwam mijn nieuwe iPhone binnen.
Twee toestellen naast elkaar gelegd en met 1 druk op de knop alles over gezet van de oude naar de nieuwe. Wilde ik gisteren mailen en verwachte een melding dat hij in uitgaande was geplaatst.
maar die kwam niet 🙃 dacht nee dat kan niet iPhone, 6,7 en 8 werken niet en de xr doet t zonder ook maar iets te veranderen ineens wel.
helemaal blij mee.
kan eindelijk weer mailen, gewoon drie telefoons die niet werkte en nu 1 die t tot nu toe perfect doet zonder dat ik iets heb veranderd.
dus wat t nu geweest is dat weet ik niet maar toen ik mijn Sim even terug plaatste in de 8 deed hij het gewoon weer niet zonder WiFi. Rara politiepet
mocht hij weer vreemd gaan doen dan zal ik zeker weer aan de bel trekken.

groetjes Annet
Reputatie 7
Badge +25
Heel vreemd Annet. Ik blij dat het werkt, maar ik snap totaal niet waarom.😅 Maar goed, als het nu is opgelost dan prima natuurlijk. Je weet ons te vinden als je nog eens een vraag hebt.