Vraag

Kan geen mails van @gmail.com ontvangen

  • 6 October 2021
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb al sinds een tijdje dat ik geen e-mails van @gmail kan ontvangen. Daarbij kan ik wel e-mails verzenden naar @gmail.com. Serverinstellingen zijn allemaal al gecheckt en daarbij heb ik @gmail.com ook niet onder geblokkeerde adressen staan.

Wat kan ik doen om dit te verhelpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @JannyHommes 

 

Krijgen de verzenders die vanaf gmail verzenden nog een bericht terug dat de mail niet afgeleverd kon worden?

Zo ja, wat staat daar in?

Reputatie 7
Badge +10

@JannyHommes

Waar kun je die email van GMail niet meer ontvangen ? Is dat in KPN webmail of ontvang je die (ook) niet meer in een emailprogramma (of app) ? Want als je die email alleen met een emailprogramma/app ontvangt dan legt jouw emailprogramma direct contact met de GMail server(s) en lopen het emailverkeer niet via de KPN emailservers.

Reputatie 7
Badge +10

@JannyHommes 

Als je een email van GMail naar jouw eigen KPN emailadres stuurt kun je die dan wel goed lezen in de KPN webmail ? Zo ja, dan zijn gebruikersnaam + wachtwoord goed en moet je de fout in jouw emailprogramma zoeken.