Beantwoord

Kan geen mails versturen vanuit het buitenland

  • 9 August 2020
  • 3 reacties
  • 2934 keer bekeken

Ik kan zowel op mijn mobiel als mijn laptop geen mail meer verzenden ( wel ontvangen) sinds ik in het buitenland ben. Voorheen deed alles het prima. De goede mailserver staat ingevuld. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RBxx 9 August 2020, 17:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lianmares 

Voor de uitgaande server zijn dit de juiste instellingen:

Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Via deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm vind je de verdere details, met ook aanwijzingen per mailprogramma en toestelhulp voor mobieltjes.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Lianmares, welkom op ons forum. Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om vanuit het buitenland mails te versturen via jouw mobiel en/of laptop. Heeft de tip van Ruud geholpen om het probleem te verhelpen? Mocht je nog tegen problemen aanlopen, kun je me dan vertellen of/welke foutmelding je krijgt als je mails probeert te versturen? Lukt het overigens wel om de mails te versturen via de Webmail? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer