Vraag

Kan geen nieuw e-mailadres aanmaken

  • 7 June 2022
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Hallo team, 

we zijn nu 2 weken nieuwe klant bij KPN en we willen een emailadres aanmaken , maar we krijgen steeds dezelfde foutmelding : 

“Het is niet mogelijk om vanuit uw huidige verbinding e-mailaccounts of e-mailadressen aan te maken of te verwijderen. Probeer het nogmaals vanaf uw thuisaansluiting. Gebruikt u een thuisaansluiting met VPN? Schakel dan tijdelijk uw VPN uit tijdens het wijzigen van uw instellingen.”

We hebben al vanalles geprobeerd , maar de foutmelding blijft , hoe op te lossen ? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @emailadres aanmaken lukt niet, wat enorm balen zeg dat het niet lukt!

Via welk apparaat probeer je het? Indien mogelijk, wil ik je aanraden om dit te proberen via een laptop die je bekabeld aangesloten hebt op je KPN modem. Zou je dat nog een willen proberen, als je dat al niet had gedaan?