Beantwoord

Kan het wachtwoord van mijn @planet.nl account niet meer wijzigen

  • 8 June 2022
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Wij hebben een @planet.nl account dat door KPN is overgenomen. Nu is waarschijnlijk ons account door derden overgenomen want ons wachtwoord doet het niet meer. Ik heb al getracht het account te laten herstellen via de site maar zonder resultaat. De KPN helpdesk wist mij door de telefoon te vertellen dat zij niets kunnen doen voor ons omdat het een @planet.nl account is. Ook kan het wachtwoord niet worden ge-reset zodat ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Weet het nu effe niet meer hoe dit op te lossen…..help…..

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 June 2022, 13:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Voor de duidelijkheid: bent u nog wel klant van KPN? U heeft een thuis abonnement van KPN? Kunt u inloggen op MijnKPN? En hier:

http://email.kpn.com

Lukt dat?

we hebben thuis een KPN internet abonnement en ik heb een account op Mijn KPN.

Reputatie 7
Badge +24

we hebben thuis een KPN internet abonnement en ik heb een account op Mijn KPN.

En kunt u inloggen op http://email.kpn.com?

Jawel, heb net een poging gedaan om het wachtwoord te wijzigen.

Reputatie 7
Badge +24

Jawel, heb net een poging gedaan om het wachtwoord te wijzigen.

En... heeft het geholpen? Werkt het nu weer?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bobcat. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om het wachtwoord te wijzigen? Er zijn verschillende manieren om dit te doen:

Optie 1

Zo verander je je wachtwoord thuis

  1. Ga naar kpn.com/helpwachtwoord
  2. Houd je klantnummer xxxxxxxxxx bij de hand.
  3. Kies het e-mailadres: xxxxxxxxxx
  4. Klik op ‘wijzig’ en stel een nieuw wachtwoord in.

Optie 2

  1. Log in op Mijn KPN met je KPN-id (rechts bovenaan op https://www.kpn.com/). Als je nog geen KPN-id hebt, maak er dan één aan door de instructies te volgen aan de rechterkant van het scherm “Inloggen”.
  2. Als je ingelogd bent, klik dan op “Producten” bovenaan het scherm.
  3. Klik op “Thuis”.
  4. Klik op “Informatie & Instellingen”.
  5. Klik op “E-mailaccount wijzigen”.
  6. Je ziet nu een overzicht van de e-mailaccounts die aan je KPN-id gekoppeld zijn. Klik op het email-adres waarvan het wachtwoord gereset is.
  7. Als het email-adres dat gereset is hier niet tussen staat is het een extra adres (email-alias) bij één van deze accounts. In dat geval doe je per account het volgende, totdat je het juiste account gevonden hebt:
  8. Klik op het account en kijk bij “Extra e-mailadressen”.
  9. Staat het email-adres hier tussen? Zo nee, klik op “Annuleren” en doe hetzelfde voor het volgende account.
  10. Als je het juiste e-mailaccount gevonden hebt, klik dan op de link “Wijzigen” naast het 
  11. Vul het nieuwe wachtwoord in, bevestig het nog een keer en klik op “Wijzig wachtwoord”. 
Reputatie 7
Badge +21

@Bobcat Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om het wachtwoord te wijzigen. Als je onze hulp toch nog kan gebruiken, dan horen we dat graag!