Beantwoord

Kan ik mijn KPN/XS4ALL e-mailadres behouden als een e-mail only?

  • 27 June 2022
  • 3 reacties
  • 259 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik heb nu email-adressen op een subdomein van xs4all.nl. Ik wil overstappen naar een andere provider en het KPN/XS4ALL-abonnement omzetten naar email-only. Twee vragen:

  1. Werkt dat ook voor bestaande email-adressen op een subdomein, zoals naam@subdomein.xs4all.nl ?
  2. Blijven forwards die nu op die adressen zijn gezet ook intact?
icon

Beste antwoord door WMG-N 27 June 2022, 21:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@BMM 

2 keer “Ja".

Hi @Willy22 ,

dank je, dat is geruststellend,

in de kpn email-beheer-site zie ik wel mijn emailadressen op het “eigen domein”

maar ik zie niet waar ik de forward kan instellen, ik kan de boel eigenlijk alleen

maar weggooien…

weet je toevallig raad?

Reputatie 7
Badge +10

@BMM 

Dat moet je instellen bij de KPN webmail of in jouw emailprogramma.