Beantwoord

Kan mail niet lezen

  • 6 April 2021
  • 19 reacties
  • 115 keer bekeken

Badge

kan mail niet lezen van blauwe mail icoon.kan ze wel lezen in webmail!

icon

Beste antwoord door jackwi 9 April 2021, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jackwi, je kunt de mail wel lezen in de webmail begrijp ik, dat is fijn. Waar lukt het niet? Zou je dat verder toe kunnen lichten?

Badge

webmail kan ik alles wel doen ook lezen.

ik heb een blauwe mail icoon van microsoft in mijn taakbalk ,en daar kan ik de mail/agenda app niet lezen,,op mijn laptop kan ik wel lezen,alleen op mijn huis pc niet 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, het lijkt er op dat de mail nog (goed) geïnstalleerd is, heb je wel in een ander scherm de juiste mailinstellingen ingevoerd?

Badge

Maja

ja heb wel de juiste instellingen ingevoerd ,heb het geschecht met mijn laptop mail instellingen,beiden identiek

 

ik zal nog ff de link aanklikken 

 

in ieder geval bedankt voor de reactie en tip!

Badge

Maja

 

nadat ik bij windows instellingen had gekeken,staa de blauwe mail icoon er niet bij zie bijlage!

 

Daar staat ie bij mij ook niet. Maar wel onder het alfabet in de linkerkolom. Even scrollen tot de M. Blauw envelopje met witte omslag met de tekst MAIL erbij.

N.B.

Omdat ik ook mijn mail op meerdere apparaten beheer gebruik ik overal de webmail en geen mailprogramma meer. Al 16 jaar….

Badge

ok dankje wel peter voor de info

Reputatie 7
Badge +20

Of je de mail hier wel of niet ziet, dat is iets van de computer zelf en staat los van KPN, daarom weet ik er niet zo veel van af :wink: 

Is het je met de hulp van Peter weer gelukt om de mail weer te benaderen @jackwi?

Badge

Maja 

nee werkt niet denk dat het een computer probleem is ,ik kijk gewoon ff bij webmail daar werkt het goed.

met hulp van peter is het ook niet gelukt, berichten komen wel door in mail maar kan ze niet lezen dat doe ik met webmail,ik laat het eerst zo bij,bedankt voor de hulp.

 

vr grt

jack

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat het niet goed gaat met het mailprogramma op de pc, gelukkig werkt de webmail altijd en is dat een prima alternatief :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +9

Wat je kan doen is het volgende,

 

Druk linksonder op je toetsenbord de Windowstoets in, die 4 blokjes, nu springt je startscherm open en tik je gewoon het woord mail, nu verschijnt links in het menu de knop mail, klik nu met de rechterknop van je muis op het mail logo, en kies in het menu wat zich opent voor Aan taakbalk vastmaken.

 

Als je het goed heb gedaan staat je mail nu onderin je scherm weer op de balk en kan je door erop te klikken je mail weer openen en lezen.

 

Lukt het met bovenstaande uitleg niet omschrijf dan even waar je vastloop.

Badge

Maja

 

ja idd webmail lukt wel gelukkig,een goed alternatief!

 

speedmaster 

 

ik ga dat proberen,lukt dat niet,zal ik ff uitleggen wat er op dit moment gebeurt

1.ik open mail venster

2,zie mijn email berichten

3.klik op 1 van mijn email berichten

4.leesvenster bijft 2 seconden staan,dan valt het venster opeens weg,

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Even gepikt uit een ander topic, mogelijk dat dit je kan helpen aangezien je mail heel snel wegspringt:

 

Om uit te sluiten dat de “Categorieën” een rol spelen, stel ik voor om deze optie (tijdelijk) uit te zetten. Dan staan alle berichten bij elkaar in Postvak IN en kunnen ze zich niet ‘verbergen’.

Kies daarvoor Weergave (rechts in de balk) en dan Categorieën gebruiken uitvinken.

Als je de berichten kan vinden met de zoekfunctie kunnen ze niet ‘weg’ zijn. Hopelijk zie je ze zo terug

Badge

Even gepikt uit een ander topic, mogelijk dat dit je kan helpen aangezien je mail heel snel wegspringt:

 

Om uit te sluiten dat de “Categorieën” een rol spelen, stel ik voor om deze optie (tijdelijk) uit te zetten. Dan staan alle berichten bij elkaar in Postvak IN en kunnen ze zich niet ‘verbergen’.

Kies daarvoor Weergave (rechts in de balk) en dan Categorieën gebruiken uitvinken.

Als je de berichten kan vinden met de zoekfunctie kunnen ze niet ‘weg’ zijn. Hopelijk zie je ze zo terug

ik ga dat ff proberen bedankt voor de tip!

Badge

Even gepikt uit een ander topic, mogelijk dat dit je kan helpen aangezien je mail heel snel wegspringt:

 

Om uit te sluiten dat de “Categorieën” een rol spelen, stel ik voor om deze optie (tijdelijk) uit te zetten. Dan staan alle berichten bij elkaar in Postvak IN en kunnen ze zich niet ‘verbergen’.

Kies daarvoor Weergave (rechts in de balk) en dan Categorieën gebruiken uitvinken.

Als je de berichten kan vinden met de zoekfunctie kunnen ze niet ‘weg’ zijn. Hopelijk zie je ze zo terug

ik ga dat ff proberen bedankt voor de tip!

welke balk bedoel je voor de weergaveknop,ik zie het niet ?

welke balk bedoel je voor de weergaveknop,ik zie het niet ?

Zit je wel in webmail? Als ik rechts kijk zie ik vrijwel direct, in groen, weergave met omgekeerd driehoekje staan.

Badge

webmail kan ik alles wel doen ook lezen.

ik heb een blauwe mail icoon van microsoft in mijn taakbalk ,en daar kan ik de mail/agenda app niet lezen,,op mijn laptop kan ik wel lezen,alleen op mijn huis pc niet 

 

 

 

Peter g

 

gaat om deze mail niet om webmail,op webmail kan ik alles mee lezen! :)

OOooh, ik gebruik al jaren (ca 16) geen mailprogramma meer. Kan je dus niet adviseren.

Badge

OOooh, ik gebruik al jaren (ca 16) geen mailprogramma meer. Kan je dus niet adviseren.

aww ok,

ik zie alle mails wel in kpnwebmail! :)