Beantwoord

Kan mail niet openen via Outlook op Samsung Salaxy S6 Lite

  • 21 October 2021
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Sinds een paar dagen kan ik in Android outlook geen emails meer openen: bericht heeft geen inhoud. gaat om samsung galaxy  s6 lite. kpnwebmail gaat wel goed

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door GeSp 22 October 2021, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @karel jg 

 

Heb je de laatste versie van de outlook app er wel opstaan? Even controleren via de Google Play Store.

Gisterenavond heb ik er i.i.g. nog een update van gehad.

De laatste tijd heb ik al diverse updates voorbij zien komen voor outlook, dus waarschijnlijk zaten er diverse bugs in, het kan dus zijn dat jij nu last van zo'n nieuwe bug hebt.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @karel jg, welkom! Heb je gekeken naar de reactie van GeSp? Heb jij gekeken of je de laatste update hebt? Dat kan je inderdaad via de Google Play Store doen. Ik ben benieuwd of het inmiddels opgelost is!

@GeSp@Marcia_ Updaten gaat automatisch; ik merk dat outlook android  best wel instabiel is in het algemeen. De afgelopen maanden heb ik outlook al enige  malen opnieuw moeten installeren. Hiermee is ook het huidige probleem voorlopig  weer opgelost. Veel dank voor jullie  reactie.

Reputatie 7
Badge +18

@karel jg 

Fijn dat het voor nu weer is opgelost.

Je kan eens proberen om automatische updates (een tijdje) uit te zetten, misschien dat het dan stabieler blijft.

Ik doe updates altijd handmatig wanneer het mij uitkomt en outlook is bij mij stabiel, maar ik gebruik het alleen voor een paar exchange accounts en niet voor IMAP of POP wat je bij kpnmail gebruikt.