Beantwoord

Kan mijn email niet installeren

  • 21 March 2019
  • 18 reacties
  • 289 keer bekeken

Probeer mijn email te installeren maar hij kent mijn wachtwoord niet. Wat kan hier aan doen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 March 2019, 08:26

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jan. Welkom op het KPN Forum. Je kan op deze pagina bekijken hoe je het wachtwoord kan herstellen van je mailbox. Daarna kan je het testen door in te loggen op KPN Webmail. Op deze pagina vind je een uitleg over het instellen van je mailbox op een laptop of PC. Mocht je er niet uitkomen, dan hoor ik dat graag van je.
Hallo visash bedankt voor je reactie maar werkt niet. Ik kan niet in webmail of mail. Had al geprobeerd om via mijn kpn dit te regelen maar kom er niet verder mee.
Reputatie 7
Badge +21
Als je naar email.kpn.com gaat en inlog met je KPN-ID kan je het e-mail adres selecteren waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen. Zie afbeelding.



Kies bovenaan op wijzigen om je wachtwoord aan te passen.


Hier kan je een nieuw wachtwoord aanmaken. Vergeet niet op deze wijziging op te slaan.



Laat je mij weten of het wijzigen van het wachtwoord is gelukt?
Pprobeer van alles maar kom er niet verder mee jammer genoeg. Hij vraagt naar mij kpn id en wachtwoord deze geeft weer aan dat hij niet kent. Ik kan wel met deze inlog on mijn kpn


Inloggen KPN e-mail

Login met uw KPN ID voor uw e-mail instellingen.
E-mailadres
Wachtwoord
Login


Fout: Voeg eerst uw KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPNop kpn.com/mijnkpn. Daarna kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

Inloggen KPN e-mail

Login met uw KPN ID voor uw e-mail instellingen.
E-mailadres
Wachtwoord
Login
dit is wat ik constant terug krijg.
Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd dat je deze melding krijgt te zien. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Dit zal ik vanavond even doen zit nu namelijk op mijn werk.
Reputatie 7
Badge +21
Staat de oplossing niet gewoon in de foutmelding?
Fout: Voeg eerst uw KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID

Inloggen op MijnKPN en het product toevoegen?
En als deze buet hebt wat heb internet via online.
Reputatie 7
Badge +21
En als deze buet hebt wat heb internet via online.

Als ik dit goed lees, en je internet (en email?) van Online hebt moet je bij Online.nl zijn.

Je kan daar via Webmail werken of met een emailprogramma (Outlook, …) via de volgende instellingen
Het gaat over dat ik mijn hetnet email niet meer kan invoegen of openen.
Reputatie 7
Badge +21
Ok duidelijk, dan komt het probleem inderdaad weer terug bij KPN en moderator @Vikash
Succes verder.
Bedankt voor de reactie.
Hen de gevraagde gegevens ingevoerd.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Jan Broekmate Je hebt mij zojuist in een privébericht laten weten dat je weer kan mailen. Dat is goed nieuws. Voor de meelezers, het e-mail only abonnement moest nog gekoppeld worden aan KPN ID. Pas daarna kon het wachtwoord gewijzigd worden.
Reputatie 7
Badge +21
Had ik dan toch gelijk ? 🤔

Staat de oplossing niet gewoon in de foutmelding?Fout: Voeg eerst uw KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID
Inloggen op MijnKPN en het product toevoegen?
Reputatie 7
Badge +21
Je had inderdaad gelijk @RBxx . 😊

Reageer