Beantwoord

Kan niet bij mijn e-mail komen: foutmelding: klasse niet geregistreerd

  • 13 June 2022
  • 2 reacties
  • 137 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds vanochtend lukt het niet om direct in mijn email te komen op de vaste computer. Ik krijg de melding: “klasse niet geregistreerd", met een rood kruis. Ik kan wel in mijn webmail komen. Voor de zekerheid mijn wachtwoord veranderd, maar het lukt nog steeds niet. Wie weet raad?

Gevepe

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 June 2022, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Geen idee, waarom jij niet in je mail kan komen.

 

 

Zelf wil ook webmail van KPN alleen herkent hij mijn ID van KPN niet. Terwijl ik wel een ID heb en kan zonder problemen in mijn KPN  komen. 

 

Reputatie 7

Hoi @gevepe, dat is een vreemde melding. Doordat het in de Webmail wel werkt lijkt het erop dat het een instelling is in het mailprogramma wat je gebruikt. Heb je de account in dat mailprogramma al eens verwijderd en daarna weer opnieuw ingesteld? Hoe je dat kunt instellen wordt beschreven op deze pagina: Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple?

 

Het klopt inderdaad dat Webmail je KPN ID niet herkent @GeaWim. Daar moet je namelijk inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van het e-mailadres zelf, niet dat van je KPN ID. Als je het wachtwoord van jouw e-mailadres niet meer weet kan je een nieuw wachtwoord instellen: E-mail wachtwoord wijzigen (daar log je wel in met je KPN ID).