Vraag

Kan niet meer bij e-mail van Concepts na overname door Telfort

  • 7 October 2020
  • 6 reacties
  • 411 keer bekeken

Goedemorgen, 

Sinds 29 september kan ik niet niet meer bij mijn email van Concepts omdat Telfort dit heeft overgenomen. In deze mail account staan voor mij belangrijke info, tevens de info die ik dagelijks ontvang ook. Ik heb geprobeerd mijn email account aan te passen zoals Telfort dat graag wilde. Maar dat lukte niet omdat volgens hun de migratie nog niet was gerealiseerd en moest wachten als het zover is. Dagelijks geprobeerd maar uitkomst nul. Nu krijg is de melding dat de pagina niet meer werkt en kan aanloggen via Telfort maar dat werkt niet.Daar ik nu niet bij mijn gegevens kan komen vraag ik mij het volgende af:

  1. wat gebeurd er met deze gegevens, zijn die nu voldoende beveiligd zodat niet andere personen daar aan kunnen komen.
  2. waarom zijn wij iet geïnformeerd over deze actie dmv een email of per post
  3. kan een telfort zo maar besluiten dit te doen zonder overleg met de relaties die overkomen.

Graag zou ik in contact komen met iemand die mij daarbij kan helpen.

Ik heb zelf gemaild en gebeld met Telfort maar die stuurt je door naar KPN en je begrijpt dat werkt niet.

Ik hoor graag een reactie van de persoon bij Concepts of Telfort hoe ze dit gaan oplossen.

Met vr gr 

Ron Hermarij 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Ron Hermarij , zo te lezen ben je klant bij Telfort en kun je daar terecht voor je vragen.

Als je via de TFT-webmail inlogt, zie hieronder:

https://webmail.telfort.nl/mail/main,

zie je tevens een toelichting staan die ook op jouw mailadres betrekking heeft:

Heb je geen @telfort.nl e-mailadres, maar bv. @concepts.nl, @xmsnet.nl of @lijbrandt.nl, dan is je mailbox onlangs overgezet naar Telfort. Hier dien je in te loggen met jouw volledige e-mailadres als gebruikersnaam en een wachtwoord dat aan de Telfort eisen voldoet. Voldoet je wachtwoord niet dan kun je deze wijzigen in de Mijn Telfort omgeving.

Verder hieronder een uitgebreide link over de aanpassing van dewebmail:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/e-mail-wordt-vernieuwd-88112

 

Succes

Beste KPN/Telfort 

Sinds 29 september 2020 ben ik bezig om mijn mailbox te benaderen die ik had bij ision.nl

Ik heb daar eerder over geschreven in dit forum, maar mijn opmerkingen zijn weggehaald, waarom ik weet het niet.

Ik zou vandaag 9 oktober 2020 worden gebeld door telefoonnummer +31 40 2056131.

Dit nav een eerder gesprek donderdag 8 oktober om 12.20 uur en omdat ik aan het werk was en niet hem te woord kon staan zou hij mij de volgende dag om 10.00 uur bellen om mij te helpen het probleem op te lossen.Maar u raad het al de afspraak is niet gehonoreerd.

Ik herhaal hetgeen in de vorige reactie stond;

  1. kan men zomaar zonder overleg met de relatie een email box overzetten?
  2. wat gebeurd er met de persoonlijke informatie?
  3. waarom hebben wij geen bericht ontvangen behoudens op de site dat het overzetten op 29 september zou plaatsvinden tot die datum kon men niets doen
  4. ik kan niet bij mijn email (11 dagen) box zal wel volzitten!!!

Ik ben heel benieuwd wie er gaat reageren Telfort of de moeder KPN.

Met vr gr 

Ron Hermarij 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +15

@Ron Hermarij Welkom op het forum. Wat vervelend dat je al zo lang niet bij je e-mail kunt. 

Ik zoek graag voor je uit wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik op onderzoek uit! 

Reputatie 7
Badge +15

@Ron Hermarij Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Geachte mensen, 

Ik heb nu al een aantal keren gesproken over mijn probleem dat ik niet bijmijn email kan na de migratie van concept naar telfort.

Mijn is beloofd dat het wordt opgelost binnen 6 dagen en ik bij mijn email kan. 

Echter ik heb nog steeds geen response mogen ontvangen. 

Bij wie moet ik nu zijn?

Reputatie 7
Badge +15

@Ron Hermarij Ik wil je graag proberen verder te helpen, ik heb in oktober gevraagd je forumprofiel in te vullen. Zou je dit voor mij willen doen? Dan kan ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.