Goedemorgen,
Sinds 29 september kan ik niet niet meer bij mijn email van Concepts omdat Telfort dit heeft overgenomen. In deze mail account staan voor mij belangrijke info, tevens de info die ik dagelijks ontvang ook. Ik heb geprobeerd mijn email account aan te passen zoals Telfort dat graag wilde. Maar dat lukte niet omdat volgens hun de migratie nog niet was gerealiseerd en moest wachten als het zover is. Dagelijks geprobeerd maar uitkomst nul. Nu krijg is de melding dat de pagina niet meer werkt en kan aanloggen via Telfort maar dat werkt niet.Daar ik nu niet bij mijn gegevens kan komen vraag ik mij het volgende af:
- wat gebeurd er met deze gegevens, zijn die nu voldoende beveiligd zodat niet andere personen daar aan kunnen komen.
- waarom zijn wij iet geïnformeerd over deze actie dmv een email of per post
- kan een telfort zo maar besluiten dit te doen zonder overleg met de relaties die overkomen.
Graag zou ik in contact komen met iemand die mij daarbij kan helpen.
Ik heb zelf gemaild en gebeld met Telfort maar die stuurt je door naar KPN en je begrijpt dat werkt niet.
Ik hoor graag een reactie van de persoon bij Concepts of Telfort hoe ze dit gaan oplossen.
Met vr gr
Ron Hermarij
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt