Beantwoord

Kan 's avonds geen mail versturen/ontvangen

  • 20 July 2020
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1

Hi! Sinds gisteravond kan ik geen mails versturen  en ook als ik (b)cc aan eigen account worden mails niet verstuurd. Foutcode 550. Snap er niets van. Wat kan hier aan de hand zijn? 



*Admin: foto met gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 July 2020, 13:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MoniqueMass, welkom terug! Wat een merkwaardig probleem! 
We zijn inmiddels natuurlijk al weer een week verder. Ervaar je dit nog steeds?

Reputatie 1

Hai Thomas, Ja erg vervelend. Ik heb McAfee verwijderd want had renewal van AVG Security geinstalleerd. Wellicht teveel van t goede? Ik ontvang en verstuur nu weer prima met uitzondering van mailadres waarmee alles begon. dat is een account van de Belastingdienst (BD). Zware firewall, maar andere BD-mailadressen waren wél goed bereikbaar.  Raad je aan om Windows Live Mail (heb ik op vaste pc) te vervangen omdat deze niet meer wordt ondersteund door MS? Kan dat ermee te maken hebben? Dank en hartelijke groeten Monique

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MoniqueMass! Bedankt voor je reactie.
Windows live mail wordt inderdaad niet meer ondersteund en kan soms rare verschijnselen als dit vertonen. Ik wil je inderdaad adviseren te upgraden naar een van de nieuwere opties. Bij windows 10 zit ook een mail programma inbegrepen geloof ik.

Reputatie 1

Dank Thomas! Werk ze!