Beantwoord

Kan vanaf iPad thuis geen mail versturen

  • 13 March 2019
  • 2 reacties
  • 282 keer bekeken

Uitgaande mail via SMTP.freeler.nl werk niet. soms melding serveridentiteit niet gecontroleerd, soms e-mail verzenden mislukt. Tijdje geleden nieuw modem gekregen. Na uit en aanzetten ging het goed, nu weer mis.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 March 2019, 10:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Jan Jacob, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je opeens geen mail meer kan versturen vanaf je iPad. Of heb je dit probleem al een tijdje? Als ik kijk naar de gegevens die je geeft in je reactie, zie ik dat je niet de KPN serverinstellingen gebruikt. Dat wil ik sowieso wel aanraden om te gaan doen. De serverinstellingen kan je op deze pagina vinden, en hieronder heb ik ze even uitgeschreven. Het controleren / aanpassen van je instellingen kan via deze link!

Wil je laten weten of je er hiermee uitgekomen bent? 🙂

IMAP - aanbevolen
Inkomende server:
imap.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 993 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Uitgaande server:
smtp.kpnmail.nl
STARTTL of TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Dag, ik heb voor uitgaande mail nu smtp.kpnmail.nl ingevuld. Daarmee kan ik weer mail versturen. Dank.

Reageer