Klacht gemeld via de site werkt niet

  • 24 September 2019
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb een klacht en ik dacht dan doe ik die via de website klacht maar alles ingevoerd en bij het versturen krijg je dan Server niet beschikbaar!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @D.Box, als je een klacht hebt en die wilt indienen is die melding op het laatste moment erg vervelend natuurlijk! Is het daarna nog gelukt om de klacht in te dienen? Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk graag met je mee. Zou je me kunnen vertellen wat er precies aan de hand is, waar jouw klacht over gaat?
Als je daarbij ook je forumprofiel kunt voorzien van relevante informatie zodat ik jouw gegevens erbij kan pakken.
Reputatie 7
Hoi @D.Box, ik heb nog geen bericht van je gezien. Als ik hierbij nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag van je.
Ik heb de klacht gemeld via een formulier maar verder heb ik nog niks vernomen van KPN
en de klacht gaat over dat ik een herinnering had ontvangen over 5,10 van product smartlife
gebeld gesproken met medewerker gaf aan dat er niks openstond en ik moest niks doen.
toen een incasso brief ontvangen weer gebeld met kpn en weer het zelfde antwoord staat niks open
en toen werd ik gebeld door kpn met waarom ik ik niet betaal dit was een zeer onprettig telefoongesprek met deze kpn medewerker en dat allemaal voor een bedrag van 5 euro terwijl ik alle diensten prive en zakelijk bij kpn heb lopen maar er word niet gekeken naar de relatie die je heb dus kpn zet de relatie van een klant op het spel van een bedrag 5 euro beetje jammer!!
Reputatie 7
Bedankt voor je toelichting @D.Box. k begrijp dat het over een (al dan niet) openstaand bedrag voor Smartlife gaat. Ik kan niet alles inzien over Smartlife, maar ik wil voor je kijken wat ik hierover kan inzien. Zou je daarvoor de eerder gevraagde gegevens nog op je profiel in kunnen vullen en hieronder laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kan ik met je meekijken.