Beantwoord

Klacht gesloten zonder contact

  • 9 January 2020
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Badge

Ik heb ook een probleem dat de kpn je van het kastje naar de muur stuurt en als je uiteindelijk lukt om een klacht in te dienen, bellen ze 3 x keer op en als je dan de telefoon niet kan en mag beantwoorden heb je pech  wang de kpn neemt dan aan dat je klacht opgelost is, lees kpn heeft alles op alles gezet om de klant niet ter wille te zijn.

zal morgen wel derde telefoontje krijgen onder werktijd en zelf contact opnemen gaat niet , klantenservice zoals ze zichzelf noemen zegt gewoon dat na 3 x niet opnemen je pech hebt en dan maar weer een klacht moet indienen

Peter

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 January 2020, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Hallo @Ontevreden Peter dat klinkt allemaal niet best. Wil je alleen je verhaal hier kwijt of kunnen wij (forumleden en medewerkers,l je ergens mee helpen?

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Peter, welkom op het forum. 

Hallo @Ontevreden Peter dat klinkt allemaal niet best. Wil je alleen je verhaal hier kwijt of kunnen wij (forumleden en medewerkers,l je ergens mee helpen?

Wij helpen je uiteraard ook graag. Wat is er precies aan de hand? Zou je dit willen toelichten? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Dan ik ook meekijken. :relaxed:

Badge

Even een late reactie omdat ik normaal de mails op de telefoon ontvang maar op mijn oude nokia werkt dat niet.

even een update, ben voor de derde keer vroeg in de ochtend gebeld door de kpn maar een vriendelijk getrainde dame stond mij netjes to woord, maar ze had ook kunnen zeggen, U heeft gewoon pech want wij geven geen garantie om een technisch gebrek wat nota bene in de winkel in het alexandrium is vast gesteld maar omdat er een scheurtje in het glas zit is het motto van de kpn , wij doen niets voor je.

geen voorstel om het op te lossen, gewoon niets.

mededegedeeld dat ik het niet eens was en overwoog om op te zeggen , 4 x mobiel en vaste aansluiting, werd medegedeeld jammer dan.

al met al even kijken naar de con collega’s wat die te bieden hebben

Badge

Het gaat om een toestel in feb 2019 gekocht voor 240,00 euro en omdat er een scheurtje in het glas zit gaan ze de technische fout niet oplossen, echt de omgekeerde wereld. Er is een technische fout maar voor 200 tot 250 helpt de kpn je.

wie weet komt er toch nog een oplossing, maar gezien de voorgaande gesprekken en hoe je op een nette manier het bos ingestuurd wordt om het maar even zo te zeggen , maar wacht geduldig af.

mvg

peter