Beantwoord

Klacht indienen

  • 18 March 2020
  • 38 reacties
  • 25824 keer bekeken

Ik wil een mail met bijlagen versturen, wat is het mailadres van de klantenservice?

Groetjes Eric

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 March 2020, 20:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

38 reacties

Nee, ik zit op de boot in Friesland. Zal het proberen als ik morgenavond thuis ben.

Even in het kort, wij zijn F1 fans, dus van Ziggo naar KPN/Viaplay. Alles geïnstalleerd kan je niet inloggen bij Viaplay, KPN zegt moet u bij Viaplay zijn, Viaplay verbreekt de verbinding gewoon na 30 minuten aan de lijn, 52 cent per minuut. Wanneer je dit meerdere malen hebt gedaan stop je er vanzelf mee. Dus alleen nog steeds kanaal 225, meer niet. Dan komen de storingen op de eerste etage. Eerst een niet werkende update en nu Iedere keer stilstaand beeld. Na maanden en 3 servicemedewerkers, die hun best doen, kom ik er niet verder mee (iedere keer tijdelijk oplossing)Vanochtend OPNIEUW gebeld ivm stilstaand beeld maar helaas WEER niet opgelost, ik ben opnieuw een half uur bezig met stekkers erin , eruit naar beneden , naar boven etc. Maar er is een oplossing hoor men maakt een ticket aan en binnen 3 dagen wordt er contact opgenomen. Ja u kan alleen even 3 dagen geen tv kijken nu! Dus besloten KPN op te zeggen en F1 op een andere manier te gaan kijken.

Reputatie 1

Helpdesk kpn drama, je zit uren te.wachten voordat je iemand te spreken krijg. Bevestig email over afspraak krijg je niet. En monteur afspraken worden verzet zonder communicatie hierover richting klant. Na 2 weken zonder internet en tv geen enkele service of diensten. Heb ik kom erruit gegooid, en raad ik iedereen kpn af

Badge +19

@Tuny negen dagen geleden heeft een moderater je de helpende hand gereikt en dan reageer je niet dus nu niet klagen.

Reputatie 1

Dat bedoel ik, kpn onbeschoft naar klanten. Jullie maken afspraken die jullie zelf niet na komen. Kan iedereen aanraden met problemen naar consuwijzer te gaan, telefoon 088-0707070 ze zijn smorgens van 8:30 tot 12:00 bereikbaar. Daar helpen ze je veder met deze manier van omgang met klanten, en ook helpen ze je klachtenbrief en wat je rechten zijn. 

Badge +19

@Tuny op dit forum helpen klanten elkaar en ik ben zo'n klant. Ik zie dat je niet heb gereageerd op een medewerker die je wil helpen.  Ik vind het dan raar om nu hier te gaan klagen.  Maar goed blijkbaar zit het je nogal hoog. Hier laten we het dan maar bij.

Reputatie 1

Beste Joep

jullie sturen link terwijl ik zonder internet zit, handig. Dit is inderdaad een forum om klanten te helpen, en dat doe ik. Want ik help klanten niet zoals u blijkbaar, maar die hetzelfde mee maken met jullie diensten en services niet bereikbaar en het niet na komen van afspraken en brutale helpdesk.  Dus nogmaals consuwijzer 088- 0707070. En als u goed had gelezen weet u dat ik naar een andere aanbieder ben overstap. En het staat mij vrij om dit op elke sociaal media en forums van kpn te zetten. Zodat klanten niet in het kluitje worden gestuurd, echt geholpen kunnen worden met all klachten omtrent kpn

wat een verschrikkelijke organisatie is dit kpn ! nooit maar nooit meer een abonnement in welke vorm dan ook schofterig asociaal omschrijf kpn! ik ben iemand die met internet overweg kan ! maar oudere mensen staan bij dit bedrijf met de rug tegen de muur het is gewoon een criminele organisatie! bellen prima nu al meer dan 40 min in de wacht voor een (slapend abonnement op te zeggen) nog 5 min in de wacht en ik blokkeer de rekeningen en zie de rechtszaak graag tegemoet !

Hoi @Sander Mikkers . Daar zit geen woord Frans bij.  Erg jammer dat je deze ervaring hebt.

Wat is je wens? Misschien kan ik ergens bij helpen? 

Reputatie 1

wat een verschrikkelijke organisatie is dit kpn ! nooit maar nooit meer een abonnement in welke vorm dan ook schofterig asociaal omschrijf kpn! ik ben iemand die met internet overweg kan ! maar oudere mensen staan bij dit bedrijf met de rug tegen de muur het is gewoon een criminele organisatie! bellen prima nu al meer dan 40 min in de wacht voor een (slapend abonnement op te zeggen) nog 5 min in de wacht en ik blokkeer de rekeningen en zie de rechtszaak graag tegemoet !

Consuwijzer bellen helpen ze je veder dan heel kpn

Klantenservice is om te janken. Zodra je vraag wat moeilijker wordt dan is ineens de verbinding verbroken en kun je weer terug bellen en heel je verhaal opnieuw doen want de medewerker heeft dan ook geen log gemaakt. :rage:

precies! wij hebben telefonisch een abonnement geannuleerd, dit is niet gelogd en nooit een bevestiging van gestuurd. Vervolgens zijn we voorbij de 14 dagen en kunnen ze het niet meer annuleren. 4x gebeld en 2x bij de winkel langs geweest. Waardeloze service en nu zitten we vast aan een 2 jaar lang abonnement waar we niks mee doen. Niemand kan ons helpen en nu moeten we afwachten op onze ingediende klacht… als we daar ooit iets van zullen horen. Zelf overal slechte reviews geplaatst en klachten geschreven in de hoop dat ze er iets mee gaan doen. Als ik binnen een week of 2 niks hoor stap ik over naar Het ODR en De Geschillencommissie. Wij hebben laten zien dat we gebeld hebben maar zij kunnen niks terug vinden in het systeem. Ben echt kwaad over deze belachelijke onnodige onzin. Omdat de medewerkers van de klantenservice niet weten wat ze doen en hoe ze hun werk fatsoenlijk moeten doen. Afschaffen die klantenservice van hun. 

Badge +19

@W.Baarh op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  De vraag is dus of we iets voor u kunnen betekenen.  U heeft al schriftelijk een klacht ingediend en daar zal op gereageerd worden.  

@W.Baarh op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  De vraag is dus of we iets voor u kunnen betekenen.  U heeft al schriftelijk een klacht ingediend en daar zal op gereageerd worden.  

Ja dat word wel gezegd, maar niemand kan mij vertellen hoe lang dit duurt. Want ondertussen word wel verwacht dat wij de rekening betalen.Â