Beantwoord

Klacht indienen

  • 18 March 2020
  • 38 reacties
  • 25835 keer bekeken

Ik wil een mail met bijlagen versturen, wat is het mailadres van de klantenservice?

Groetjes Eric

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 March 2020, 20:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

38 reacties

Hallo @E.Voogd.2 , de klantenservice kun je niet mailen, alleen bellen, chatten of schrijven.

 

Reputatie 7
Badge +28

 

Een klacht kun je via het forum, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

 

Het handigste is om het via deze weg te doen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @E.Voogd.2, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een klacht kan je inderdaad niet meer per e-mail of brief insturen, je kan het bij een medewerker neerleggen zodat hij/zij de klacht indient of online het formulier invullen. Online kan je ook bijlages toevoegen.

Mocht ik hier iets voor jou in kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!

Het is natuurlijk om te janken dat zo’n vraag via het forum gesteld moet worden. De chat is waardeloos en telefonische medewerkers weten over het algemeen niet meer dan ik zelf.

Badge +19

Wat dat betreft is het forum geweldig! Nergens vind je meer kennis dan hier. Dus heb je een probleem dan kan je hier prima terecht. 

Reputatie 1

Klantenservice is om te janken. Zodra je vraag wat moeilijker wordt dan is ineens de verbinding verbroken en kun je weer terug bellen en heel je verhaal opnieuw doen want de medewerker heeft dan ook geen log gemaakt. :rage:

afspraak gemaakt dat gratis monteur zou langs komen om te zorgen dat de wifi-versterkers alsnog gaan werken. is de afspraak niet genoteerd en komt er niemand, tenzij er alsnog voor betaald wordt.

Reputatie 2

Eind juni een nieuwe S21 Plus besteld, geen track and trace bekend, toestel niet afgeleverd bij Post NL, inmiddels wel een factuur afgeschreven, helpdesk die hopeloos werkt wanneer je ze uberhaupt aan de telefoon krijgt omdat elke keer, zelfs midden in gesprekken, de verbinding wordt verbroken. KPN, doe er wat aan want jullie aftercare is echt hopeloos verslechterd sinds jullie zijn gestart met de helpdesk via mensen die vanuit thuis werken !!!

Ik heb klacht ingediend en ben naar aanleiding daarvan snel en prima geholpen. 

Reputatie 2

Dan werk je waarschijnlijk voor KPN want ik ben er klaar mee.  Na dit abonnement ben ik weg. 

Ik werk niet voor de KPN. Maar ik vind dat als ik puvliek klaag en het wordt netjes opgelost, ik dat ook publiek moet melden. En dat was ik om eerlijk te zijn vergeten en jou bericht herinnerde me er aan.

Ik weet niet of je al een klacht hebt ingediend. Zo niet. Wellicht helpt het. Op de helpdesk hebben ze volgens mij weinig bevoegdheden. En als je een klacht indient, kom je bij iemand terecht die wel bevoegdheden heeft. In ieder geval bij mij was dat zo.

Reputatie 2

Mijn punt is, beste man,  dat ik vind dat de helpdesk van KPN waardeloos is.  En je komt helaas niet verder dan de helpdesk. Dat heeft KPN heel goed afgedekt. Natuurlijk is het makkelijk om via de digitale weg te klagen maar je kan je ook bedenken dat dit de ultieme poging is om iemand,  behalve de thuis medewerkers van de helpdesk, wakker te maken. Ik vind het ronduit schandalig hoe ze mij aan het lijntje hebben gehouden,  bel afspraken niet zijn nagekomen etc. Wanneer niemand blijft klagen,  veranderen ze hun service niet en dat is mijn punt.  Hun service level moet omhoog.

Mijn ervaring met de helpdesk van kpn is ook maar zozo. Helpdesk medewerkers lijken geen bevoegdheden te hebben. Met mijn klacht via het klachtenformulier is wel adequaat omgegaan. 

 

 

Reputatie 7

Op het moment van het beeindigen van jou mobiele overeenkomst per 8 november. Had KPN waarschijnlijk al de nieuwe factueringsperiode klaarstaan over de periode van 8 november tot 8 december. Het betaalsysteem herkent niet wanneer er een product wordt beeindigd. Pas na de beeindiging, weet het betaal systeem ook dat er nog geld retour gaat. Dit wordt dan verrekend/vereffend op de factuur van 8 december.

Kortweg het heeft elkaar gekruist, zo werkt KPN, maar ook menig ander bedrijf.

Niet druk maken, gewoon laten incasseren, de teveel betaalde premie komt retour.

Mijn kpn mobiel eindigde op 1 oktober, ook bij mij werd omstreeks 28 september nog een incasso gedaan voor de maand oktober. Heb gisteren de slotfactuur ontvangen met een Credit.

Eind juni een nieuwe S21 Plus besteld, geen track and trace bekend, toestel niet afgeleverd bij Post NL, inmiddels wel een factuur afgeschreven, helpdesk die hopeloos werkt wanneer je ze uberhaupt aan de telefoon krijgt omdat elke keer, zelfs midden in gesprekken, de verbinding wordt verbroken. KPN, doe er wat aan want jullie aftercare is echt hopeloos verslechterd sinds jullie zijn gestart met de helpdesk via mensen die vanuit thuis werken !!!

Het " parkeren" en na 10 minuten eraf gooien is de nieuwste bijverdienste. Zgn een collega raadplegen (waar dan? Niet thuis daar iig) en dan knal weg. Wel je geboortedatum ed eerst anders kunnen ze de " service" niet declareren als zijnde verleend.

Oldie

 

Badge +19

Hoe verdienen ze daar dan aan? Het telefoonnummer van kpn is een gratis nummer. 

Als je thuis werkt doe je dat dan gratis?? Kpn is hun werkgever en betaalt ze voor hun "tijd " die ze aangeven aan jou besteed hebben. Vandaar eerst jouw gegevens nodig.

Badge +19

Ik moet ineens denken aan een bekend spreekwoord.  Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Ik heb vorige week gebeld omdat ik geen mail meer kan verzenden. Voordat ik belde heb ik alles geprobeerd. Account verwijderd etc. Al mijn instellingen staan goed. Bleek dat het eenn verstoring was waar hard aan gewerkt werd. Ik kan nu nog steeds niet mailen (wel via webmail). Als ik kijk of er storingen zijn dan is dat niet het geval, Ik vind het vreemd dat je niet op de hoogte wordt gebracht en ook verder geen feedback krijgt. Ik kijk nu maar elke dag of de mail het weer doet.

Iemand anders hier ook last van?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @mikepike 

Hallo, er zijn de laatste dagen meer van deze klachten. De gemeenschappelijke factor lijkt daar het gebruik van AVG security. Gebruik je dat ook? Kijk dan of uitschakelen voor jou ook de oplossing is.

Zie hier voor meer info:

 

Deze week al 3x een storing. Geen wi-fi en tv in Raalte. Donderdag, vrijdag en zojuist weer een melding ontvangen. 

Ik werk gedeeltelijk thuis en tv kijken doe ik nu met m'n mobiel gegevensverbruik (via ZiggoGo). 

Hoe gaat u dit oplossen en compenseren?

Badge +19

Als alles het weer doet dan is het opgelost en kunt u hier een vergoeding aanvragen.

Waarom lukt het

niet om de vergoeding te bevestigen?

@Yorwan Heb je verbinding met je thuisnetwerk van KPN als je dit probeert ?

Reputatie 7
Badge +21

@Yorwan , heb je een vinkje geplaatst voor “Ik ga akkoord” ? Dan wordt de knop “Bevestigen” actief.