Beantwoord

Klacht indienen kan niet per email?

  • 13 August 2020
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Ik ben al 2 maanden bezig met het regelen van een telefoon nummer, deze is mij toegezegd maar tot op heden is dit niet gelukt en gebeurd. Ik heb de klanten service al 20x gebeld en via chat gevraagd wat de status is. Elke keer krijg ik de belofte dat er iets gaat gebeuren maar tot op heden hebben wij geen telefonie.

 

Wel hebben we al een factuur ontvangen, maar de dienst wordt maar niet geleverd. Ik wilde een klacht indienen per email zodat hier intern actie op ondernomen wordt aangezien ze aan de voorkant dit probleem niet kunnen oplossen, en ik al 10+ uur bijna aan het chatten en het mailen ben geweest en niemand kennelijk dit probleem kan oplossen. Ik heb zelden zulke slechte service mee gemaakt als bij KPN, ik begrijp dat er iets mis kan gaan maar dit is in het extreme. Tevens krijg ik van meerdere interne medewerkers elke keer andere verhalen te horen over wat de status is.

 

Ik zag op het forum dat er mensen zijn die klachten wel serieus oppakken, dus ik hoop dat dit hier nu ook gebeurt want deze extreme vorm van slechte service dient intern toch wel even bekeken te worden.

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 August 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo,

U kunt hier een online formulier invullen. Dan krijgt u per e-mail een kopie van het verstuurde bericht.

Succes.