Beantwoord

Klacht; mailadres verdwenen

  • 29 June 2022
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Onvoorstelbaar !!! gisteravond is mijn planet e mail adres spoorloos! Niet meer te traceren in MIJNKPN en er kan ook geen nieuwe alias worden aangemaakt. Derhalve kan ik met dit email adres niets op dit moment. Nogal belangrijk gerelateerde items/organisaties ‘hangen’ aan dit email adres. (oa huisarts)

Vandaag gebeld met service afdeling KPN, na tig keer te worden doorverbonden wordt op een gegeven moment de verbinding verbroken. Opnieuw en opnieuw gebeld, wederom doorverbonden en weer gaat de verbinding op zwart.

KPN, je moet je rotschamen om op deze wijze een beoogde service te verlenen, studenten aan de lijn die echt van niets weten!

Al met al is er nog niets opgelost, en ben er nu al uren mee bezig. Heel snel en heel graag een oplossing hiervoor.

 

Gr.Tjerk

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 July 2022, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @TjerkK! Welkom op het forum. Dat klinkt niet goed. Zeker niet hoe we de service willen leveren.

Om te herstellen wil ik je vragen je profiel in te vullen. Laat daarbij specifiek weten om welk e-mailadres het gaat. Laat ook weten welke e-mailadressen hoofdadres zijn en welke daaronder als alias hangen. Dit kan je invullen in het gedeelte “Persoonlijke opmerkingen”.

Verder wordt na het verwijderen van een e-mailadres deze gereserveerd. Dit betekent dus dat niet iemand zomaar je e-mailadres kan aanmaken. Een stukje goed nieuws dus.

Wat ik voor je ga doen is na het invullen van je profiel de e-mailadressen op een afgesproken tijdstip uit de reservering halen. Dan kan je die zelf weer via de stappen e-mailadres aanmaken bij KPN weer aan je account koppelen. 

Laat je hier weten zodra je de informatie hebt aangeleverd?

Reputatie 7
Badge +17

@TjerkK ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Daarom ga ik er vanuit dat het is opgelost. 

Is dat toch niet zo, laat het dan hier weten. Reageer daarbij ook op de vragen uit mijn vorige reactie. Dan help ik je toegang tot de e-mailadressen terug te krijgen.