Beantwoord

Klanttevredenheidsonderzoek

  • 26 March 2020
  • 4 reacties
  • 231 keer bekeken

Is er een klanttevrefenheidsonderzoek gaande via een maliadres met volkskrant bounce? 

Lijkt mij heel onwaarschijnlijk maar dacht meld het hier toch maar even 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 March 2020, 22:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Karin, welkom op het forum. 

Je zult denk ik iets specifieker moeten zijn, plaats eventueel hier een screenshot van dat mailtje. En van welk e-mailadres komt het? Ik ga er overigens niet vanuit dat dit van ons komt. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Karin, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

 

ik ben tevreden over diensten van kpn ze hebben altijd alternatieve voor je problemen met hun diensten op hun gemak manier van aanpak ik ken ze alle jaren ik heb persoonlijk geen klachten comentaar krietiek over hun diensten en uiteraad personeel niet ieder klant kan ik aanraden om diensten te nemen ik heb zelf trouw ervaring mee. Houden zo in de toekomstige leven van mede mens in maatschapij.

Reputatie 7
Badge +24

ik ben tevreden over diensten van kpn ze hebben altijd alternatieve voor je problemen met hun diensten op hun gemak manier van aanpak ik ken ze alle jaren ik heb persoonlijk geen klachten comentaar krietiek over hun diensten en uiteraad personeel niet ieder klant kan ik aanraden om diensten te nemen ik heb zelf trouw ervaring mee. Houden zo in de toekomstige leven van mede mens in maatschapij.

Fijn om te lezen!