Beste KPN,
Sinds '93 heb ik een knoware mail account (waar bank, verzekering, overheid, werkgever, e.d. via communiceren). Door diverse overnames zijn deze mail accounts bij jullie terechtgekomen.
Na de laatste wijziging van 24 aug j.l. (waar ik ook geen activatie voor kon doen vanwege ontbrekend Telfort klantnummer) heb ik vanaf 1 september rond 12:00 's middags geen inkomende mail meer op mijn knoware mail adres. Via webmail, wat verder volledig werkt, kan ik zien dat ik wel mail binnenkrijg op mijn knoware alias en ook via ision maar niet op mijn hoofd mail account. "recepient rejected” krijg ik als response als ik een mail naar mijn knoware mail adres stuur.
cpsps-ews23.kpnxchange.com gave this error:
Recipient rejected.
Aangezien er bij wijziging van het mailadres bij de meeste instanties je de wijziging moet bevestigen via een controle mail naar het originele mail adres, kan ik ook geen wijzigingen aanbrengen om van dit probleem af te komen en alles over te zetten naar een ander mailadres.
Wie, van het support team, kan er kijken naar mijn hoofd e-mailadres?
Met vriendelijke groeten,
Beste antwoord door Raymondt
Bekijk origineel