Beantwoord

Kopiëren-plakken in e-mail

  • 24 December 2019
  • 9 reacties
  • 276 keer bekeken

Sinds kort is KPN Webmail vernieuwd. Deze Webmail gebruik ik meestal op mijn Samsung tablet. Ik merk nu dat het, bij het opstellen van een nieuwe mail, niet mogelijk is om het adres van een webpagina via copiëren-plakken als link in te voegen in de mail. In de vorige versie van KPN Webmail ging dat probleemloos.

icon

Beste antwoord door RBxx 24 December 2019, 15:25

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Waar/hoe gaat het fout @Grignion ? Bij het copiëren of het plakken?

Ik gebruik dat wel vaker op mijn Samsung tablet, dus ook bij jou zou het moeten werken.

Bedankt voor je reactie. De gecopieerde link plakken in de mail werkt niet. Wat langer drukken op de gewenste plek zou de optie “plakken” moeten openen , zoals voorheen, maar dat gebeurt niet.

Reputatie 7
Badge +21

Even geprobeerd. Op een “lege” regel is de reactie inderdaad soms wat lastig, maar door eerst één of meer spaties te typen is er “iets” om op te drukken. Dan gaat het bij mij ook beter. Dan verschijnt het blauwe bolletje en de optie “plakken” e.d.

Maar of dit nou een webmail probleem is of een Samsung eigenaardigheid weet ik niet.

Reputatie 7

Op mijn Huawei MediaPad M3 ervaar ik geen problemen met het plakken van URL's of andere teksten in de body van een (nieuwe) mail, ook niet als de regel verder nog leeg is.

Dit is overigens zowel in Chrome als in Edge.

Reputatie 7
Badge +21

Ik ervaar het ook niet als een groot probleem, meestal gaat het “vanzelf” goed.

OK. Ben nu wegens Kerstmis tijdelijk afwezig op het net. Ik kom later terug op mijn probleem , mocht dat nodig zijn. Nog aanvullende informatie : op mijn tablet gebruik ik Firefox als browser.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Grignion, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ook ik ervaar hierin geen problemen, alleen is het stukje van Ruud hierin wel herkenbaar. Ik moet wel 2 lege regels hebben om het te voorschijn te krijgen. Maar als je dan eenmaal weet kan je daar ook naar handelen denk ik! Heb jij het al kunnen testen?

In ieder geval, fijne feestdagen! En mocht je daarna nog problemen ervaren dan weet je waar je moet zijn!

Reputatie 7

...alleen is het stukje van Ruud hierin wel herkenbaar. Ik moet wel 2 lege regels hebben om het te voorschijn te krijgen. ...

Apart, welke browser gebruik jij dan?

Zowel op mijn Huawei MediaPad M3 als op mijn OnePlus 5T kan ik ook in een geheel leeg mailtje zonder problemen een URL plakken.

Reputatie 7
Badge +21

Ik gebruik de standaard Samsung Internet browser en zoals gezegd vind ik het niet een groot probleem. Ik plaats meestal een link “in de tekst” terwijl ik een bericht aanmaak en dan gaat het vanzelf goed. Ook gebruik ik een toetsenbord “cover” bij mijn tablet en gebruik ik cntl-c en cntr-v, dat werkt altijd :wink: .

Net even Chrome gebruikt en zie geen verschil.

Reageer