Beantwoord

KPN: aub spam-filter uitschakelen!

  • 13 September 2019
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

Het spamfilter 2e laag verplaatst veel van mijn nieuwsbrief mails naar de spam box. Ik werk met een POP3 en mis dus veel mails. AUB het 2e laag spam filter uitschakelen! Mijn Thunderbird email app is veel beter en kan ik zelf instrueren wat spam is.
icon

Beste antwoord door wjb 13 September 2019, 09:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
"spamfilter 2e laag"? Nooit van gehoord. Hoe werkt dat dan?
Reputatie 7
Als een legitieme mail in jouw spamfolder terecht komt, meldt dat dan bij abuse@kpn.com.
Hoe?


Bron.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JB52 Ik sluit me volledig aan bij het advies van @wjb Als er een bericht in je spamfolder belandt dat daar niet in hoort, laat het dan weten via abuse@kpn.com.

Reageer