Beantwoord

KPN Cloud: voorkeuren en instellingen niet te zien

  • 18 June 2022
  • 7 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik krijg het onderdeel voorkeuren niet te zien op mijn web pagina, wel het bovenste gedeelte maar niet waar ik de integratie in kan schakelen.

Wie heeft hier hulp over.

 

Ook zie ik niet: Beheer nu uw browswerinstellingen

Gaarne hulp

 

bvd

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door GeSp 20 June 2022, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Omegafrans 

 

Voor beheer uw browserinstellingen, moet je naar het instellingenscherm van webmail, dan staat het bij de basisinstellingen.

 

Die voorkeuren staat niet in de webmail, om dat te openen moet je op je PC met de rechtermuisknop op het KPN Cloud icoontje klikken en dan kiezen voor Voorkeuren, KPN Cloud moet dan natuurlijk wel geïnstalleerd zijn op je PC.

 

 

Reputatie 7

Hoi @Omegafrans, is het gelukt met de tip van GeSp? Heb je de voorkuren en instellingen daar kunnen vinden?

Hoi Jasper,

Bedankt voor je bericht maar krijg het niet opgelost.

Krijg het scherm niet te zien waarop je de instellingen kunt aanpassen,

alleen het bovenste gedeelte, ook browswerinstellingen beheren komt niet te voorschijn.

Heb KPN drive verwijderd van PC en opnieuw geïnstalleerd, heel even kwam het pictogram op de taakbalk rechtsonder toen er bestanden gedownload werden, kon ik ook even op voorkeuren

klikken met rechter muisknop, maar daarna was alles weer weg, ook het pictogram op de taakbalk.

Hebben jullie mischien nog een oplossing.

 

bvd

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Omegafrans 

 

Zie je dat KPN Cloud icoontje ook niet als je op de taakbalk op het ^ teken klikt, daarboven krijg je dan een popup schermpje met alle verborgen iconen.

 

 

Plaats anders eens afbeeldingen van wat je wel ziet in het instellingenscherm, zo blijft het raden wat er bij jou niet goed gaat.

Heb alles opnieuw geïnstalleerd en nu blijft icoontje zichtbaar (zie afbeelding)

Heb PC nog niet afgesloten, kijken of dit blijft.

Alvast bedankt.

 

Reputatie 7

Dat ziet er al beter uit inderdaad Frans. Ik ben ook benieuwd of het nu blijft 🤞

Probleem opgelost.

Bedankt voor uw hulp