Beantwoord

KPN e-mail adres instellen of verwijderen

  • 22 March 2020
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

ik heb een mail adres ****@kpnmail.nl maar daar ben ik alles van kwijt en via outlook waar ik deze niet meer heb staan naar synchroniseren. wat kan ik hier aan doen of kan kpn dit mail adres helemaal verwijderen.

 

*Admin: e-mail adres verplaatst naar KPN Forum account  i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 26 March 2020, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Oud mailadres verwijderen, dat klinkt wat lastig en verwarrend allemaal. Ik help je graag op weg met jouw e-mailadres.

Ik raad je aan om voorzichtig te zijn met jouw privégegevens hier op het forum. Ons forum is openbaar en zichtbaar voor alle bezoekers. Het is verstandig om privégegevens in je forumprofiel te zetten. Daar zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf, en voor mij als moderator. Mocht je daar vragen over hebben, laat het gerust weten.

Daarnaast begrijp ik dat je niet meer bij jouw e-mailadres kunt komen. Lukt het nog wel om in te loggen in Webmail? En wil je dit e-mailadres eigenlijk nog blijven gebruiken, of juist niet? 

Reputatie 7
Badge +19

@Oud mailadres verwijderen Ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Anders hoor ik het graag van je.